کد خبر: ۲۲۸۱۴
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۴

اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ احتمالا با تراشه بومی اگزینوس عرضه خواهد شد

غول کره‌ای چند سال قبل با عرضه گلکسی زد فولد و نخستین نسل گلکسی زد فلیپ فعالیت در بازار گجت‌های تاشو را آغاز کرد و اکنون این شرکت از موفقیت اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 به خود می‌بالد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که سامسونگ امیدوار است که در سال 2022 به موفقیت‌های بیش‌تری دست یابد.

به گزارش «نبض فناوری»، اکنون مدتی است که شرکت سامسونگ به‌دلیل پیشتازی خود در بازار اسمارت‌فون‌های تاشو به شهرت رسیده است. غول کره‌ای چند سال قبل با عرضه گلکسی زد فولد و نخستین نسل گلکسی زد فلیپ فعالیت در بازار گجت‌های تاشو را آغاز کرد و اکنون این شرکت از موفقیت اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 به خود می‌بالد.

با این‌حال به‌نظر می‌رسد که سامسونگ امیدوار است که در سال 2022 به موفقیت‌های بیش‌تری دست یابد؛ زیرا نشریه کره‌ای The Elec گزارش می‌دهد که سامسونگ در سال 2022 میزان تولید هندست‌های تاشو خود را افزایش خواهد داد.

آیا سامسونگ تولید گلکسی زد فولد 4 را افزایش خواهد داد؟

نشریه کره‌ای مشخصا ادعا می‌کند که سامسونگ به‌دنبال تولید 2.9 میلیون دستگاه اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 4 و 6.9 میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ 4 از 3 ماهه یوم سال 2022 است. بدین‌ترتیب میزان تولید هندست‌های تاشو سامسونگ به رقم خیره‌کننده 9.8 میلیون واحدی خواهد رسید. وبسایت The Elec برای انتشار این اطلاعات به برنامه نقل و انتقال سامسونگ در سال 2022 اشاره می‌کند.

در صورت صحت این اطلاعات، عملکرد سامسونگ از سال 2020 به بعد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده است. بر اساس اخبار منتشر شده، سامسونگ تاکنون حدودا 2.5 تا 3 میلیون دستگاه گلکسی زد فولد 3 و 3.5 الی 4 میلیون دستگاه گلکسی زد فلیپ 3 را تولید کرده است. این موضوع به‌معنای تولید 6 الی 7 میلیون واحد اسمارت‌فون تاشو خواهد بود.

اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ احتمالا با تراشه بومی اگزینوس عرضه خواهد شد

این پدیده بدان معناست که سامسونگ برای دستگاه‌های تاشو خود خصوصا گلکسی زد فلیپ 4 بر تراشه‌های بومی اگزینوس تکیه خواهد کرد. این هندست احتمالا بار افزایش هدفگذاری شده فروش توسط سامسونگ را بر دوش خواهد کشید. بدین‌ترتیب میزان تولید پیش‌بینی شده برای مدل جدید گلکسی زد فلیپ در سال 2022 تقریبا 2 برابر خواهد شد.

سامسونگ روی چه محصولات دیگری کار می‌کند؟

شرکت سامسونگ در هفته گذشته چهارمین نسخه بتای رابط کاربری One UI 4.0 را برای پرچم‌داران سری گلکسی S21 منتشر کرد. برنامه انتشار به‌روزرسانی به آرامی در جریان بوده و احتمالا به‌زودی به حالت پایدار خواهد رسید.

به گفته سخنگوی کمپانی، به‌روزرسانی هفته گذشته آخرین نسخه بتا به‌شمار می‌رود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که آپدیت آینده فیرم‌ور برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا از نوع پایدار خواهد بود. با این‌حال تعیین دقیق زمان انتشار این به‌روزرسانی برای هندست‌های مذکور امری غیرممکن است. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ بسته به‌روزرسانی آینده احتمالا در قالب یک فیرم‌ور رسمی منتشر خواهد شد.

اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ احتمالا با تراشه بومی اگزینوس عرضه خواهد شد

ظاهرا تا زمان انتشار نسخه نهایی، هرگونه باگ احتمالی موجود نیز برطرف خواهد شد. البته فرآیند تست بتای چهارم One UI 4.0 توسط کاربران و ارسال گزارش مشکلات مربوط به آن برای مدت زمانی طولانی ادامه خواهد یافت.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که One UI 4.0 جدیدترین نسخه از پوسته فیرم‌ور سامسونگ است. این اینترفیس از ویژگی‌های اصلی مبتنی بر اندروید 12 شامل موتور تنظیم تم بر اساس محتوای پس‌زمینه میزبانی خواهد کرد. همچنین به منظور عملکرد روان‌تر دستگاه‌ها، اصلاحاتی در فیرم‌ور نیز اعمال خواهد شد. عملکرد فیرم‌ورهای سامسونگ با رابط کاربری One UI در مقایسه با عصر به‌کارگیری تاچ‌ویز به میزان بسیار زیادی بهبود یافته است.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
وبگردی