کد خبر: ۲۳۰۱۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ | ۲۰:۲۰

ریلمی به زودی از چهار گوشی هوشمند جدید رونمایی می‌کند

ریلمی نارزو ۵۰i و نارزو ۵۰A معرفی شدند و اکنون گزارش منابع آگاه نشان می‌دهد کاربران باید منتظر مدل‌های ریلمی نارزو ۵۰، نارزو ۵۰ پرو و نارزو ۵۰A پرایم در کنار گوشی دیگری از سری C با نام ریلمی نارزو C35 باشند.

به گزارش «نبض فناوری»، کاربری با نام «Paras Guglani» تصویری از کد گوشی‌های ریلمی با شماره مدل «RMX3511» و «RMX3516» به اشتراک گذاشته است. ظاهرا این شماره مدل‌ها به گوشی‌های ریلمی C35 و نارزو ۵۰A پرایم تعلق دارد. این تصویر یک گوشی دیگر با شماره مدل RMX3521 را نشان می‌دهد که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از آن در دست نیست. شماره مدل‌های RMX3511 و RMX3516 قبلا هم در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) مشاهده شده در حالی که شماره مدل RMX3251 برای اولین بار رویت می‌شود.

ریلمی به زودی از چهار گوشی هوشمند جدید رونمایی می‌کند

احتمالا شاهد اشتراکاتی بین مدل‌های نارزو و گوشی نارزو ۵۰A پرایم خواهیم بود و باید دید ریلمی تا قبل از پایان سال میلادی جاری آن‌ها را در هند و چین عرضه می‌کند یا خیر. گوشی نارزو ۵۰i از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. قلب تپنده این دستگاه تراشه Unisoc SC9863A است که ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. ظرفیت باتری این مدل ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است و در پنل پشتی شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم. دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسل و برچسب قیمتی ۱۰۱ دلاری دارد.

گوشی نارزو ۵۰A پرایم یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس خواهد داشت. همچنین به تراشه Helio G85، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز است. از دیگر ویژگی‌های آن به حسگر اثر انگشت در کناره دستگاه، ظرفیت باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی می‌توان اشاره کرد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی