کد خبر: ۲۳۱۰۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۰

واتس‌اپ از دو ویژگی جدید برای گزارش پیام‌ها و تماس فوری برای تایید شماره رونمایی کرد

واتس‌اپ اخیرا سخت مشغول کار روی پیام‌رسان خود بوده تا با ارائه قابلیت‌های جدید ضمن حفظ کاربران فعلی، به جذب کاربران بیشتر بپردازد. این شرکت حالا از دو ویژگی تازه برای واتس‌اپ رونمایی کرده که یکی ثبت مستقیم گزارش از روی پیام‌ها و دیگری تایید شماره با تماس کوتاه است.

به گزارش «نبض فناوری»، دو قابلیت جدیدی که به واتس‌اپ اضافه شده، Message level Reporting و Flash Call نام دارند. قابلیت اول به شما اجازه می‌دهد پیام‌های مدنظر خود را به‌طور مستقیم از همان صفحه چت گزارش کنید. برای انجام این کار کافیست انگشت خود را روی پیام نگه دارید و بعد از بین گزینه‌های موجود گزینه ارسال گزارش به واتس‌اپ یا مسدودسازی کاربر را انتخاب کنید.

با کمک این ویژگی راحت‌تر از قبل می‌توانید کاربران را بلاک کنید. به‌علاوه، این ابزار می‌تواند در مقابله با پیام‌های اسپم، ناخواسته، آزار و اذیت و اقدامات مجرمانه یا غیرقانونی به شما کمک کند. واتس‌اپ در جدیدترین گزارش شفافیت خود اعلام کرده که فقط در ماه سپتامبر بیش از ۲.۲ میلیون اکانت را مسدود کرده است.

واتس‌اپ از دو ویژگی جدید برای گزارش پیام‌ها و تماس فوری برای تایید شماره رونمایی کرد

قابلیت دوم که تحت عنوان Flash Call معرفی شده، به کاربران اندروید اجازه می‌دهد در هنگام نصب واتس‌اپ با یک تماس سریع و خودکار شماره موبایل خود را تایید کنند. این شرکت مدعی است برقراری تماس راه بسیار ایمن‌تری برای تایید شماره است، چون کل عملیات از داخل خود اپلیکیشن انجام می‌شود و امکان دستکاری در آن وجود ندارد.

از دیگر ویژگی‌های امنیتی واتس‌اپ می‌توانیم به کنترل‌هایی اشاره کنیم که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند مشخص کنند که چه کسانی قادرند تصویر پروفایل، آخرین بازدید، بخش About و Status را ببینند. این شرکت چندی قبل از قابلیت پیام‌های یک‌بار مصرف هم رونمایی کرده بود. واتس‌اپ همچنین در حال کار روی قابلیت‌هایی مثل افزایش محدودیت زمانی حذف پیام، توقف ضبط صدا در حین ارسال پیام‌های صوتی و بخش جدیدی به نام Community است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی