کد خبر: ۲۳۵۷۵
|
۱۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۳

۳ محصول کاربردی فناوری‌های دیجیتال نونمایی شد

سومین رویداد نونمایی با هدف ایجاد بستری فعال برای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان و خلاق به معرفی ۳ محصول در حوزه دیجیتال و فناوری ارتباطات پرداخت.

به گزارش« نبض فناوری» به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نیازی که کم‌تر به آن توجه می‌شود، حمایت از محصولات و خدماتی است که ضمن تکیه به ویژگی‌های نوآورانه، به شکلی مستقل و برای نخستین بار عرضه می‌شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ایجاد فضای معرفی این جنس دستاوردها، زمینه را برای معرفی دستاوردهایی از جنس نوآوری و فناوری به جامعه فراهم کرده است. رویداد نونمایی که بر بستر ناحیه نوآوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، چنین هدفی دارد و در آخرین دور این رویداد فناورانه ۳ محصول به مشتریان و مخاطبان ارائه شد.

نونمایی ابزاری است برای توسعه بازار محصولات نوآورانه ناحیه نوآوری پردیس و قراردادهای این رویداد از حمایت‌های مالی پارک برخوردار می‌شوند. رویدادی که به گفته برگزارکنندگان آن، مبتنی بر ضرورت‌ها و الزامات حوزه عرضه و تقاضا است.

این رویداد را می‌توان به عنوان یک رویداد کارگزار محور یاد کرد که از شرایط ویژه برای حضار شرکت کننده در رویداد به مناسبت ۲۰ سالگی پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار است.

در این رویداد فعالان فناور در حوزه امنیت سایبری، آموزش بازی‌های ویدئویی و اپلیکیشن کاربردی کودک محصولشان را ارائه کردند.

از جمله محصولات ارائه شده در حوزه امنیت سایبری می‌توان به سامانه بومی مدیریت دسترسی کاربران، سامانه بومی مدیریت اجرای نرم افزار و سامانه بومی تشخیص و پاسخ دهی آنی به تهدیدات اشاره کرد.

محصول یک مجموعه فناور در حوزه بازی سازی، به عنوان یک مرجع آموزشی برای علاقه‌مندان به حوزه بازی‌های ویدئویی کاربرد دارد و علاقمندان می‌توانند با کمک آموزش‌های آن، بازی خود را بسازند و منتشر کنند.

با توجه به آمارهای منتشرشده، بیش از ۳۰ درصد جمعیت ایران، بازی‌های دیجیتال انجام می‌دهند که نشان از یک بازار رو به رشد برای این حوزه است. این شرکت با جمع آوری و ساخت محتوای موردنیاز برای ساخت بازی، در تلاش است تا یک مسیر جذاب برای تبدیل شدن به یک بازی ساز حرفه‌ای ایجاد کند.

در سومین بخش که مربوط به برنامه کاربردی مبتنی بر وب به عنوان مرجعی برای والدین و کودک می‌شود، نیز محصولی معرفی شده که در بخش تولید محتوا شامل اتاق سرگرمی و آموزشی کودک، ویدئوها و دانستنی‌ها و مقالات می‌شود.

در بخش خدمات شامل مشاوره تلفنی با پزشکان و روانشناسان، تحلیل نقاشی کودکان، فروشگاه کالا و سیسمونی شده و در بخش میزبانی نیز از سایر پلتفرم‌هایی که در حوزه والدین و کودک فعالیت می‌کنند، میزبانی می‌شود.

این وب اپلیکیشن در تلاش است با رفع نیازهای مختلف والدین و کودکان به صورت یکجا، در وقت و هزینه کاربران خود صرفه جویی کند.

در رویداد نونمایی، بیش از ۸۰ شرکت به صورت حضوری و آنلاین شرکت داشته‌اند. در حاشیه این رویداد، نشست‌های مذاکره کسب‌وکارها، رویدادهای آموزشی و همکاری‌ها برگزار شد و تا انتهای سال جاری، دو رویداد دیگر از سلسله رویدادهای نونمایی میزبان فعالان فناور و شرکت‌های خلاق می‌شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی