کد خبر: ۲۴۰۳۶
|
۰۵ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

کدام رمزارز‌ها را می‌توانیم در کیف پول رونین والت نگهداری کنیم؟

رونین والت نه تنها به شما امکان می‌دهد تا به دنیای سرگرم کننده اکسی اینفینیتی دسترسی داشته باشید، بلکه می‌توانید به راحتی در آن تراکنش و نقل و انتقال دارای‌هایتان را انجام دهید.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال و کیف پول‌ها علاوه برکاربرد تجاری برای سرمایه‌گذاری به عنوان یک فناوری در بازی‌های رایانه‌ای نیز کاربرد وسیع‌تری دارند.

کیف پول رونین یا Ronin Wallet یک کیف پول نرم‌افزاری است که در بستر بلاکچین رونین طراحی شده است. بلاکچین Ronin در واقع زنجیره جانبی شبکه اتریوم است که به منظور مقیاس‌پذیری، افزایش سرعت و کاهش کارمزد بازی اکسی اینفینیتی ایجاد شده است و به همین دلیل، با اسم کیف پول اکسی اینفینیتی معروف شده است. رونین ولت با سایر NFT‌های مبتنی بر بلاکچین رونین هم سازگار است و به شما امکان اتصال به سایر اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز مبتنی بر زنجیره جانبی Ronin را می‌دهد.

شبکه اصلی اتریوم فی بسیار بالایی دارد و این باعث محدودیت در رشد و پروزش اکسی‌ها می‌شود. با افزایش طرفداران این بازی، توسعه‌دهندگان اسکای ماویس بلاکچین رونین را به‌عنوان زنجیره جانبی و به‌منظور افزایش مقیاس‌پذیری بازی‌های توکن بی‌همتا محور و کاهش کارمزد تراکنش طراحی کردند.

اگر شما یک بازیکن بازی‌های NFT باشید، باید با Axie Infinity، بازی کلکسیونی مبتنی بر اتریوم که از زمان عرضه آن در سال ۲۰۱۸ محبوبیت زیادی پیدا کرده، آشنایی کافی داشته باشید. بازی اکسی اینفینیتی یکی از بازی‌های پرطرفدار بلاک چین و متاورس است که توسط Sky Mavis ایجاد شده است. این بازی بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود. بازیکنان باید موجوداتی به نام Axies را بزرگ، جمع‌آوری و در نهایت معامله کنند. کاری که کیف پول Ronin انجام می‌دهد این است که معاملات Axies را ارزان‌تر می‌کند.

کدام رمزارز‌ها را می‌توانیم در کیف پول رونین والت نگهداری کنیم؟

برای کسانی که بازی را نمی‌شناسند، می‌توانید به این فکر کنید که Axie Infinity به عنوان نسخه جدیدتر بازی کریپتو کیتیز (CryptoKitties) و با الهام از بازی پوکمون (Pokémon) ساخته شده است. بازیکنان می‌توانند موجودات بامزه‌ای به نام Axies و همچنین زمین‌ها و آیتم‌های مجازی بسازند، از آن‌ها کالکشن درست کنند و NFT هاشان را در یک بازار غیر متمرکز مبتنی بر بلاک چین خرید و فروش کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند تیم‌هایی را برای مبارزه با هیولا‌های بازی تشکیل دهند یا با سایر بازیکنان رقابت کنند.

اکسی اینفینیتی همچنین به بازیکنان خود با توکن‌های SLP یا همان Smooth Love Potion، ارز‌های دیجیتالی که می‌توانند در صرافی‌های رمز ارزی مانند بایننس معامله شوند، پاداش می‌دهد.

با توجه به این که شبکه اتریوم اغلب کارمزد‌های نسبتا بالایی دارد و این رشد بازی اکسی اینفینیتی را محدود می‌کرد، همراه با افزایش تعداد بازیکنان، توسعه دهندگان Sky Mavis بلاکچین رونین را معرفی کردند؛ یک زنجیره جانبی سفارشی برای مقیاس پذیر کردن بازی‌های NFT در حالی هزینه تراکنش‌های (Gass fee) کمتری نسبت به شبکه اتریوم را نیز دریافت می‌کند. این تیم همچنین رونین والت (Ronin Wallet) را توسعه داده که افزونه مرورگر وب است و برای ذخیره Axie‌هایی که خریداری کرده‌اند، در اختیار بازیکنان قرار کرفته است.

البته این والت ارز دیجیتال با سایر بازی‌های NFT در بلاک چین Ronin نیز سازگار است. برای اینکه بتوانید از این بازی‌ها کسب درآمد کنید به کیف پول اختصاصی نیاز دارید. اما سوال اینجاست که کیف پول Ronin چه سازوکاری دارد و چگونه می‌توان در آن حساب باز کرد؟

موارد استفاده کیف پول رونین (Ronin Wallet)

هویت دیجیتالی خود را مدیریت کنید و صددرصد مالکیت واقعی دارایی‌های خود را تجربه کنید. ارسال معاملات بدون پرداخت هزینه گس (gas fees) بالاست. کیف پول رونین به طور مداوم ارتقا می‌یابد تا نسل جدیدی از کاربران را با مزایای باشکوه فناوری بلاکچین آشنا کند.
رونین (Ronin) در حال حاضر در Google Play و iOS App Store در دسترس نیست. این برنامه به صورت افزونه برای گوگل کروم و فایرفاکس موجود است.

معرفی بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یک بازی الهام گرفته شده از بازی جذاب و محبوب پوکمون است که در نسخه‌های اندروید، مک، ویندوز و آی او اس در دسترس است. بازیکنان در این بازی هیولا‌های توکنیزه شده (Axie) را بزرگ می‌کنند و آن‌ها را برای نبرد‌های جذابی آموزش می‌دهند.

با پیروی از ایده ارائه شده توسط CryptoKitties در سال ۲۰۱۸ ایده اولیه اکسی اینفینیتی توسط استارت آپ Sky Mavis مستقر در ویتنام با هدف تبدیل شدن به یک بازی محبوب در پلتفرم اتریوم داده شد.
با در نظر گرفتن قیمت بالای Axie و قیمت بالای کارمزد‌های گس در اتریوم، موانع زیادی برای ورود بازیکنان جدید به این بازی وجود دارد. تولید اکسی‌های جدید به گس و پرداخت کارمزد‌های بالا احتیاج دارد. زنجیره جانبی Ronin Ethereum که به طور خاص برای Axie Infinity ساخته شده است، به منظور حل این چالش فعالیت می‌کند.

کدام رمزارز‌ها را می‌توانیم در Ronin Wallet نگهداری کنیم؟

ولت نرم‌افزاری رونین مخصوص نگهداری ۲ دسته از رمزارز‌ها طراحی شده است:
• توکن‌های ERC-۲۰
• توکن‌های بی‌همتا با استاندارد ERC-۷۲۱
هنگامی که وارد رابط کاربری کیف پول می‌شوید این دو دسته‌بندی و انواع توکن‌های آن را به‌صورت واضح مشاهده می‌کنید. از جمله توکن‌های ای‌آرسی ۲۰ قابل ذخیره‌سازی در این کیف پول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• Axie Infinity Shard (AXS)
• Wrapped Ether (WETH)
• USDC
• Smooth Love Potion (SLP)

رمزارز‌های ای‌آرسی ۷۲۱ قابل نگهداری در این کیف پول هم Axie، Land Plot و Land Team هستند.
SLP‌ها توکن‌هایی هستند که کاربران با اتمام ماموریت‌های روزانه و مبارزه با سایر کاربران در بازی به‌دست می‌آورند. می‌توانید از SLP و AXS برای پرورش اکسی‌های جدید استفاده کنید. همچنین می‌توانید این توکن‌ها را در صرافی‌هایی همچون بایننس ترید کنید. رونین ولت به تازگی همکاری را با بایننس آغاز کرده است؛ بنابراین کاربران می‌توانند AXS و SLP‌های خود را به‌صورت مستقیم با کارمزد حداقلی انتقال دهند.

کدام رمزارز‌ها را می‌توانیم در کیف پول رونین والت نگهداری کنیم؟

آیا کیف پول رونین کوین‌های دیگر را ذخیره می‌کند؟

فناوری بلاک چین اتریوم از توکن‌های استاندارد RON، RRC ۲۰ و RRC ۷۲۱ پشتیبانی می‌کند که ممکن است در کیف پول Ronin ذخیره شوند. اگر نمی‌خواهید دارایی‌های خود را از دست بدهید، هیچ ارزی را از سایر پلتفرم‌های بلاک چین به والت ارز دیجیتال رونین منتقل نکنید.

آیا امکان ایجاد چندین کیف پول Ronin وجود دارد؟

بله حتما! شما می‌توانید به تعداد دلخواه کیف پول رونین بسازید. هر کیف پول یک آدرس و رمز عبور منحصر به فرد دارد، بنابراین این کار امکان‌پذیر است. اگر کیف پول‌های Ronin متعددی ایجاد می‌کنید، هر کدام باید طوری نامگذاری شوند که مدیریت را آسان کنند.

رونین والت نه تنها به شما امکان می‌دهد تا به دنیای سرگرم کننده اکسی اینفینیتی دسترسی داشته باشید، بلکه می‌توانید به راحتی در آن تراکنش و نقل و انتقال دارای‌هایتان را انجام دهید. شما می‌توانید Axies یا سایر NFT‌ها را مبادله دهید. به عنوان یک زنجیره جانبی، شبکه Ronin امکان انجام تراکنش‌های تقریبا فوری و تقریبا رایگان را فراهم می‌کند. به غیر از Axie Infinity، می‌توانید از رونین والت برای اتصال به دیگر پروژه‌های DeFi و بازی‌های NFT نیزاستفاده کنید.

این کیف پول برای بهبود تجربه کاربری گیمر‌های بازی اکسی اینفیتی طراحی شده است و از جمله مزایای آن می‌توان به پرداخت کارمزد کمتر و سرعت بالاتر در مقایسه با شبکه اتریوم اشاره کرد. یکی از معایب اصلی Ronin Wallet این است که هنگام استفاده از آن تنها به یک شبکه دسترسی داشته و تنها می‌توانید از اپلیکیشن‌های محدودی استفاده کنید. آیا تا به حال از رونین ولت استفاده کرده‌اید؟ نظر شما درباره کیف پول رونین چیست؟

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی