کد خبر: ۲۴۱۲۶
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

ارزدیجیتال پاپیلوس در یک نگاه| Populous از چه فناوری استفاده می‌کند؟

رمز ارز پاپیلوس تنها درگیر قرارداد‌های هوشمند نیست بلکه اطلاعات منحصربه‌فردی در اختیار دارد. در ضمن توکن‌های این رمز ارز به طور معمول با قیمت ثابت ارائه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» یکی از راه‌هایی که برای توسعه کسب وکار و سرمایه‌گذاری مطرح است بحث ورود به حوزه ارز‌های دیجیتال است که می‌توان با کسب دانش و آگاهی قدم در این راه گذاشت. قبل از ورود به معرفی یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال باید این نکته را گفت که برای ورود به عرصه سرمایه‌گذاری چه در حوزه بورس یا دلار و رمزارز‌ها باید با شناخت قبلی وارد شد، چرا که این نوع سرمایه‌گذاری‌ها با ریسک‌های زیادی مواجه هستند بنابراین بایستی جانب احتیاط را در پیش گرفت.

یکی از همین شبکه‌های سودآور که نقش مهمی در تامین مالی بازار ارز‌های دیجیتال دارد، بستر ارز دیجیتال پاپیلوس (Populous) است. در یک نگاه، پاپیلوس یک پلتفرم مالی همتا به همتاست که در حال جهانی شدن است و در حال حاضر یک بخش محلی و محدود بازار را پوشش می‌دهد. پاپیلوس یک پلت‌فرم معاملاتی جهانی که براساس فناوری بلاک چین ساخته شده است. این پلتفرم، با استفاده از امنیت، شفافیت و سرعت فناوری بلاک چین، صاحبان مشاغل و خریداران صورت‌حساب را به هم متصل می‌کند.

ارزدیجیتال پاپیلوس در یک نگاه| Populous از چه فناوری استفاده می‌کند؟

به عبارت دیگر پاپیلوس یک بازار نظیر به نظیر برای خرید و فروش فاکتور‌های تجاری ارائه می‌دهد. تمرکز این پلتفرم در ارائه خدمات به مشاغل کوچک است، به آن‌ها کمک می‌کند فاکتور‌های خود را بفروشند تا بلافاصله همراه با یک تخفیف پول دریافت کنند.

شبکه ارز دیجیتال پاپیلوس در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. این شبکه از فناوری نوین دفتر کل توزیع‌شده در راستای توسعه تجارت جهانی استفاده می‌کند. در ضمن پاپیلوس برای تامین فاکتور‌های مالی بازار ارز‌های مجازی روی کار آمده است. به طور کلی هدف اصلی پاپیلوس رفع نیاز به شخص ثالث محسوب می‌شود.
با کمک پاپیلوس می‌توان معاملات بسیاری را بدون نیاز به واسطه انجام داد. ناگفته نماند شبکه این ارز دیجیتال به دو بخش تقسیم می‌شود: فروشندگان و خریداران فاکتور‌های مالی بازار ارز‌های دیجیتال. گذشته از این موارد، پاپیلوس سعی دارد بستری مناسب تجارت جهانی ایجاد کند. همچنین برای کمک به شرکت‌های سطح متوسط یا کوچک راه‌کار‌های ویژه‌ای را ارائه می‌هد.

این ارز مجازی در تلاش است تا اعتماد طرفین معامله را جلب کند. مالکان دارایی‌های مختلف یا صاحبان انواع مشاغل می‌توانند با کمک پاپیلوس به خریداران خود تخفیف دهند یا پول نقد خود را زودتر از زمان توافق‌شده دریافت کنند. معاملات بین فروشندگان و خریداران با کمک پاپیلوس تنظیم و اجرا می‌شود.

ارزدیجیتال پاپیلوس در یک نگاه| Populous از چه فناوری استفاده می‌کند؟
مزیت اصلی پاپیلوس نسبت به سایر ارز‌های دیجیتال مانند پرفکت مانی کمتر بودن کارمزد آن در مقابل بازار‌های جهانی مانند Inwise است. مشاغل کوچک می‌توانند فاکتور‌های حجیم خود را در ازای دریافت وجه نقد فوری با تخفیف بفروشند. خریداران جزئیات را ارزیابی می‌کنند و برای فاکتور‌ها قیمت پیشنهاد می‌دهند.
چشم اندازه شرکت توسعه دهنده پاپیلوس تبدیل شدن به یک شرکت مالی و حسابداری پیشروی جهانی بر پایه بلاکچین است. پاپیلوس ارایه پلاتفرمی برای سرمایه گذاران را ابزاری برای نیل به این هدف در نظر گرفته است.

به عبارت دیگر سرمایه گذاری در فاکتور یا صورت حساب‌های سرمایه گذاران از طریق ارز دیجیتال پاپیلوس ممکن شده است. این شرکت همچنین در نظر دارد که با تامین جریان نقدی ارزش افزوده‌ای را به مشتریان خود ارایه دهند. با استفاده از فناوری بلاکچین، پاپیلوس گزینه‌های تامین مالی سریع، بهینه و امنی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این جریان‌های نقدی، با بهترین نرخ سود به شرکت‌ها ارایه می‌شوند، که برای محیط کسب و کار‌های کوچک و نوپا بسیار حیاتی است.

پلتفرم پاپیلوس با یک سیستم جذب مشتری هدفمند همگام شده است که مبتنی بر جست و جوی پایگاه داده‌های XBRL برای مشتریان احتمالی نیازمند نقدینگی کوتاه مدت می‌باشد. از آنجایی که پایگاه داده‌های XBRL همواره با داده‌های مالی بهنگام، بروز رسانی می‌شود، پایگاه داده‌های پاپیلوس شامل فروشندگان احتمالی صورت حساب نیز همیشه بروز می‌خواهد بود.

ارز دیجیتال پاپیلوس از چه فناوری استفاده می‌کند؟

ارز مجازی پاپیلوس طبق شبکه بلاکچین اتریوم به وجود آمده است؛ بنابراین بسیاری از کاربران به راحتی می‌توانند به شبکه مجازی پاپیلوس دسترسی پیدا کنند. همچنین توکن‌های این شبکه از استاندارد‌های محبوبی برخوردار هستند. در نتیجه شما به سادگی می‌توانید آن‌ها را ذخیره یا معامله کنید.

ارزدیجیتال پاپیلوس در یک نگاه| Populous از چه فناوری استفاده می‌کند؟
فرآیند و اهداف ارز دیجیتال پاپیلوس از پیش تعیین و برنامه‌ریزی شده است. در نتیجه فعالیت‌های این شبکه مناسب سرمایه‌گذاری‌های آینده خواهد بود. فراموش نکنید کار با این شبکه نیاز به کمی دانش فنی دارد، زیرا فناوری یا تکنولوژی این رمز ارز با سایر ارز‌های دیجیتال متفاوت است.

ارز دیجیتال پاپیلوس را در چه کیف پول‌هایی ذخیره کنیم؟

استارت‌آپ‌های جدیدی راه‌اندازی شده‌اند که از قرارداد‌های هوشمند، فناوری بلاکچین، و توکن‌های دیجیتالی پشتیبانی می‌کنند. شبکه پاپیلوس نیز در این فرآیند نقش مناسبی دارد.

بنیان‌گذار و مدیرعامل رمز ارز پاپیلوس عقیده دارد این ارز مجازی از پشتیبانی اولیه خوبی برخوردار است. او بازگو کرد بسیاری از شرکت‌های حاضر در بازار فاکتور‌های جهانی و حتی شرکت‌های مالی که در شبکه بلاکچین فعالیت نمی‌کنند، از این شبکه تجاری استقبال کردند. در نتیجه باید پروژه پاپیلوس را توسعه دهیم و این ارز دیجیتال را در کیف پولی امن ذخیره کنیم.

کیف پول پاپیلوس نرم‌افزاری ویژه است که کاربران PPT خود را، مدیریت و ذخیره می‌کنند. البته ارز مجازی پاپیلوس در بستر بلاکچین ذخیره می‌شود و کاربران با کمک کلید‌های عمومی یا خصوصی خود، که همان رمز عبور نامیده می‌شوند، به این ارز دیجیتال دسترسی پیدا می‌کنند. به طور کلی کیف پول پاپیلوس شبیه یک برنامه مالی عمل می‌کند و وظیفه نگهداری، ارسال، مبادله، و دریافت توکن‌های PPT را بر عهده دارد.

آینده ارز دیجیتال پاپیلوس

پاپیلوس در تلاش برای رقابت در صنعت امور مالی و حسابداری است، جایی که دو عامل رشد اصلی شامل جذب هدفمند مشتری از طریق XBRL و رشد طبیعی آینده این ارز دیجیتال را تحت تاثیر قرار خواهند داد. هم اکنون حدود ۳ میلیون شرکت روی پایگاه داده‌های XBRL پاپیلوس وجود دارند. توسعه دهندگان پاپیلوس در حال ساخت پلاتفورمی هستند که در آن شرکت‌ها می‌توانند صورت حساب‌های خود را در آن لیست کرده و سرمایه گذاران نیز با استفاده از توکن‌های خود آن‌ها را تامین مالی نموده و همچنین سود‌هایی نیز روی این صورت حساب‌ها دریافت کنند. پس از تامین مالی توکن‌های PPT همراه با سود دریافت شده به سرمایه گذار برگردانده می‌شوند، از این رو سرمایه گذاران در پاپیلوس نه تنها شاهد افزایش ارزش ذاتی سرمایه گذاری خود همگام با افزایش بهای ارز دیجیتال پاپیلوس هستند، بلکه این سرمایه گذاری و تامین مالی صورت حساب کسب و کار‌ها منجر به دریافت سود و افزایش میزان سرمایه آنان نیز می‌شود.

ارزدیجیتال پاپیلوس در یک نگاه| Populous از چه فناوری استفاده می‌کند؟

شاید بیت کوین اولین نوآوری در فناوری بلاکچین بوده باشد، اما امروزه ارز‌های مجازی بسیاری همانند پاپیلوس روی کار آمده‌اند که در نهایت سود قابل توجهی را موجب می‌شوند. جدیدترین پیشرفت فناوری بلاکچین مربوط به ارز دیجیتال پاپیلوس است. در واقع هرگونه دریافت یا مبادله در این شبکه به شکل خاصی اجرا می‌شود.

رمز ارز پاپیلوس تنها درگیر قرارداد‌های هوشمند نیست بلکه اطلاعات منحصربه‌فردی در اختیار دارد. در ضمن توکن‌های این رمز ارز به طور معمول با قیمت ثابت ارائه می‌شوند. در نتیجه فروشندگان و خریداران هر دو از این شبکه بسیار راضی و خشنود هستند. به طور کلی از سراسر جهان درخواست‌های بسیاری حول این رمز ارز وجود دارد.

ارسال نظرات
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی