کد خبر: ۲۴۱۶۸
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

گلکسی M33 5G با تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ در گیک‌بنچ رویت شد

سامسونگ روی گوشی جایگزین گلکسی M32 کار می‌کند که با نام گلکسی M33 از راه می‌رسد. حالا گوشی گلکسی M33 5G در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده که برخی مشخصاتش را در اختیار ما قرار می‌دهد.

به گزارش« نبض فناوری» طبق بنچمارک گیک‌بنچ، سامسونگ برای این محصولش چیپ اگزینوس ۱۲۰۰ را درنظر می‌گیرد، همان تراشه‌ای که در انتظار داریم در گلکسی A53 5G هم استفاده شود. در همین راستا امتیاز بنچمارک این دو گوشی هوشمند شباهت زیادی به یکدیگر دارند. در حقیقت به نظر می‌رسد گلکسی M33 همان گلکسی A53 با نامی متفاوت باشد، البته یک تفاوت دیگر هم بین آن‌ها به چشم می‌خورد: باتری بسیار بزرگتر.

مشخصات گلکسی M33 5G

گوشی سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ از ۶ گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ بهره می‌برد. این دستگاه توانسته در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۷۲۶ و ۱۸۳۰ را کسب کند.

 
 
گلکسی M33 5G
 

در گذشته باتری این دستگاه موفق به کسب تاییدیه از SafetyKorea شده بود. گلکسی M33 5G به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شماره مدل EB-BM336ABN مجهز می‌شود. بد نیست بدانید که نسل کنونی این گوشی هوشمند یعنی گلکسی M32 هم به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده، بنابراین با افزایش یا کاهش ظرفیت مواجه نیستیم.

همانطور که گفتیم، این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ بطور پیش فرض از اندروید ۱۲ بهره می‌برد، بنابراین با توجه به سیاست سامسونگ نباید منتظر معرفی‌اش در آینده نزدیک یا حدقل پیش از رونمایی از سری گلکسی S22 باشیم.

سامسونگ ابتدا پرچمدارهایش را با جدیدترین نسخه اندروید معرفی می‌کند که برای اندروید ۱۲، چنین موضوعی برای سری گلکسی S22 صادق خواهد بود. همین موضوع می‌تواند نشان‌دهنده فاصله چند هفته‌ای تا معرفی گلکسی M33 5G باشد. احتمالا شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند در فصل اول سال آینده میلادی و پس از معرفی سری گلکسی S22 خواهیم بود، بنابراین همچنان باید منتظر افشای اطلاعات بیشتری درباره آن باشیم.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی