کد خبر: ۲۴۲۳۷
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۲

سامسونگ اطلاعات گوشی آینده خود را راهی Geekbench کرد

گوشی هوشمند گلکسی M۳۳ ۵G سامسونگ با تراشه Exynos ۱۲۰۰ در Geekbench دیده شد.

به گزارش «نبض فناوری»، به نقل از جی اس ام آرنا، سامسونگ در حال کار روی جانشینی برای گلکسی M۳۲ است که نام آن گلکسی M۳۳ خواهد بود. نمونه اولیه این مدل امروز در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد که در آن تراشه Exynos ۱۲۰۰ بیش از همه چیز به چشم می‌آمد.

این همان تراشه‌ای است که گوشی گلکسی A۵۳ ۵G با آن اجرا می‌شود و امتیازات آن‌ها نیز تقریباً مشابه است. در واقع این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند گلکسی M۳۳ یک تغییر نام از A۵۳ باشد، اما با یک تفاوت عمده و آن هم باتری بزرگتر آن است.

باتری گلکسی M۳۳ قبلاً توسط SafetyKorea تأیید شده است و این نشان می‌دهد که ما به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شماره مدل EB-BM۳۳۶ABN نگاه می‌کنیم. البته گلکسی M۳۲ نیز دارای باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

گوشی گلکسی ام 33

نمونه اولیه گلکسی M۳۳ در Geekbench، دارای ۶ گیگابایت رم بود، اگرچه ممکن است این تلفن در هنگام راه‌اندازی در پیکربندی‌های چندگانه در حافظه و ذخیره‌سازی ارائه شود.

طبق اطلاعات مشاهده شده این گوشی هوشمند اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد. هنوز هیچ اطلاعات دیگری از جمله توان شارژر، دوربین‌های جلو و عقب و ... در مورد M۳۳ در دست نیست و باید منتظر بمانیم تا این شرکت اطلاعات بیشتری را ارائه دهد.

منبع:دیجیاتو

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی