کد خبر: ۲۴۹۶۶
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

کدام ارز دیجیتال پیشرو در صنعت متاورس و ساخت بازی‌های کریپتویی است؟

ارز دیجیتال پلی‌دپ یکی از پلتفرم‌های پیشرو در صنعت متاورس و ساخت بازی‌های کریپتویی است. این پلتفرم قصد دارد طیف وسیعی از سازندگان بازی‌های ویدئویی و بازیکنان را به دنیای بازی‌های کریپتویی وارد کند که کاربران بتوانند ضمن بازی کردن در این پلتفرم، درآمد نیز کسب کنند.

کدام ارز دیجیتال پیشرو در صنعت متاورس و ساخت بازی‌های کریپتویی است؟

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال طی روز‌های اخیر با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده است برای اینکه از روند معاملات و سرمایه‌گذاری در حوزه ارز‌های دیجیتال آگاهی داشته باشیم بایستی قبل از ورود به این حوزه باید دانش سرمایه‌گذاری در این حوزه را کسب کنیم چرا که چنین بازار‌هایی با ریسک‌هایی همراه است که باید مراقب بود. در این گزاش یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را به علاقه‌مندان معرفی کنیم.

PLA یک توکن متمرکز بر اتریوم است که به PlayDapp، یک پلتفرم بازی بلاکچین و بازار توکن تغییر ناپذیر (NFT) قدرت می‌دهد. ارز PLA توکن بومی پلتفرم پلی دپ است که به عنوان رمز ارز اولیه برای پردازش تراکنش‌ها در PlayDapp عمل می‌کند.‌ می‌توان گفت پلی دپ یا PlayDapp یک اکوسیستم گیمینگ مبتنی بر بلاکچین است که ارز دیجیتال آن با نماد PLA شناخته می‌شود. NFT‌ها بخش عمده‌ای از این بازی‌ها را تشکیل می‌دهند که بیشتر در بازی‌هایی که روی تلفن‌های همراه قابلیت نصب را دارند می‌توانید به دست اورید.

بیشتر این بازی‌های بلاکچینی که بر روی موبایل نصب می‌شوند در سبک ایفای نقش قرار دارند. یعنی شما به عنوان کاربر این بازی‌ها می‌توانید شخصیت مجازی خود را بسازید و آیتم‌های مختلفی را نیز در این بازی‌ها کسب کنید و کاراکتر یا Hero خود را ارتقا دهید.
با پیشرفت شخصیت و کارکتر مجازی شما در این بازی ها، ارزش آیتم‌های غیر مثلی (NFT) که بدست می‌آورید افزایش می‌یابد. بصورت خلاصه بازی PlayDapp که اختصار توکن PLA را دارد، در تلاش است تا با همکاری با با تجربه‌ترین افراد در حوزه گیمینگ و بازی سازی موبایلی، بزرگترین پلتفرم بازی‌های موبایلی بر بستر بلاکچین را فراهم سازد.
باید یادآور شد این ارزدیجیتال با نام PlayDapp و با نماد ارز دیجـــیتال PLA و با توکن بومی شبکه PLA به عنوان سوخت گس شبکه شناخته می‌شود.

کدام ارز دیجیتال پیشرو در صنعت متاورس و ساخت بازی‌های کریپتویی است؟

سازندگان پلتفرم پلی دپ کار خود را با ساخت کیت توسعه نرم‌افزاری مخصوص این پلتفرم آغاز کردند. تیم PlayDapp گروهی متشکل از ۴۰ توسعه‌دهنده، اپراتور، بازاریاب و طراح است که تجربه ۱۰ تا ۲۰ سال فعالیت در زمینه بازی‌های آنلاین و موبایلی را دارا هستند. یکی از بنیان‌گذاران و رئیس بخش بازرگانی این پلتفرم، سانگ چانگ (Sang Chung) نام دارد او سابقه دو دهه فعالیت در صنعت بازی و فناوری‌اطلاعات را در کشوره کره داراست. سانگ فارغ‌التحصیل رشته طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی از دانشگاه لافبورو (Loughborough University) کره است. او پیش از فعالیت در پلی دپ به عنوان سرگروه شرکت NCSOFT که یک شرکت توسعه تجارت بین‌المللی است، فعالیت داشته است.

یکی دیگر از بنیان‌گذاران این پلتفرم و مدیرعامل این شرکت کیونگ چوی (Kiyong Choi) نام دارد. او حدود ۱۱ سال سابقه کار در صنعت بازی‌سازی در کشور کره را داراست. کیونگ تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی و رشته مدیریت‌بازرگانی در دانشگاه یونسی (Yonsei University) در کشور کره گذرانده است. کیونگ چوی پیش از پیوستن به پلی دپ به عنوان مدیر مالی در شرکت Supertree که یک شرکت توسعه خدمات مبتنی بر بلاک چین است، فعالیت داشته است.

یکی از ویژگی‌های جالب پلتفرم پلی دپ (PlayDapp) این است که اگر گیمر در طول بازی شکست بخورد و کاراکتر مجازی خود را از دست بدهد دارایی‌هایی که شخص به صورت NFT خریداری کرده است یا در طول مسابقات قبلی به دست آورده است از دست نمی‌رود و همچنان برای گیمر باقی می‌ماند و می‌تواند آن‌ها را با توکن PLA بفروشد.
از هدف‌های آتی که این پروژه دارد استفاده از بازی بازیکنان برای بهتر کردن بازی‌ها بررسی رفتار و عملکرد بازیکنان برای بهبود عملکرد بازیکنان همچنین فروش بلیت ورزش‌های الکترونیکی (Esport) و پخش فیلم و ... است.

کدام ارز دیجیتال پیشرو در صنعت متاورس و ساخت بازی‌های کریپتویی است؟

از دیگر اهداف این پروژه فروش NFT‌ها به صورت کاربر به کاربر یا C ۲ C است. در بازار‌های خرید و فروش NFT تمام وب‌سایت‌ها، این وب‌سایت‌ها هستند که NFT را می‌خرند یا می‌فروشند. اما در این پروژه بازار به گونه‌ای است که هر کس می‌تواند NFT خود را به هر شخصی که بخواهد به فروش برساند. از طرف دیگر بخشی در این اکوسیستم وجود دارد که می‌توان با آن اهرم‌هایی برای انوع ارز‌های دیجیتال مثل ریپل و اتریوم و بیتکوین کش و… اتخاذ کرد.
توکن PLA یک دارایی دیجیتالی است که در اکوسیستم بازی بلاک‌چین PlayDapp برای خرید و تجارت اقلام NFT در بازی‌ها و با بازار جهانی ‘playdapp.com’ همتا به همتا (C ۲ C) استفاده می‌شود. توسعه دهندگان بازی همچنین می‌توانند زمانی که کاربران در بازی خرید می‌کنند، PLA دریافت کنند.

PlayDapp می‌خواهد کاربران بازی‌های بدون رمزنگاری را از طریق پلتفرم خدمات پلی دپ به کاربران بازی‌های بلاک چین بیاورد. برای انجام این کار، PlayDapp راه حل‌های PG را برای بازی بدون ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. PlayDapp انواع شبکه‌های بلاک چین و بازی‌های dApp را ارائه می‌دهد تا به کاربران بیشتری اجازه دهد بازی‌ها را در پلتفرم خدمات PlayDapp انجام دهند و به کاربران بازی‌های رمزنگاری شده تبدیل شوند.

پلی دپ یک پورتال بازی dApp است که بازار NFT همتا به همتا (C ۲ C) را فراهم می‌کند. بازی‌های PlayDapp آمیخته با فناوری بلاک چین، قابلیت همکاری دارند و به PlayDapp اجازه می‌دهند تا مجموعه‌های مختلفی از بازی‌ها را برای گیمر‌ها ارائه دهد تا از NFT (توکن‌های غیرقابل معاوضه) لذت ببرند.

با رشد بازی‌های بلاکچین هر روز به تعداد بازی‌ها، کاربران و پلتفرم‌های ارائه دهنده این حوزه افزوده می‌شود. پلتفرم PlayDapp یکی از پلتفرم‌های پیشرو در صنعت متاورس و ساخت بازی‌های کریپتویی است. این پلتفرم قصد دارد طیف وسیعی از سازندگان بازی‌های ویدئویی و بازیکنان را به دنیای بازی‌های کریپتویی وارد کند که کاربران بتوانند ضمن بازی کردن در این پلتفرم، درآمد نیز کسب کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
وبگردی