کد خبر: ۲۵۱۶۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۶

تبادل دارایی‌های دیجیتال با پلتفرم ایرانی

محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت پلتفرمی برای انجام معاملات دارایی‌های دیجیتال شدند که به گفته آنها این پلتفرم قیمت لحظه‌ای رمزارزها را اعلام می‌کند.

به گزارش«نبض فناوری»محمد قاسمی، مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان این‌که پلتفرم عرضه شده کار تبادل مالی دارایی‌های دیجیتال را به صورت هوشمند انجام می‌دهد، گفت: این پلتفرم بستر هوشمند برای سرمایه‌گذاری است که افراد بتوانند در هر ساعت از شبانه‌روز کار تبادل را صورت بدهند.

وی با بیان اینکه این پلتفرم برای تبادل دارایی‌های دیجیتال یا ارزهای رمزنگاری ساخته شده است، اظهار کرد: در این پلتفرم به بحث تأمین مالی دیجیتال پرداخته شده است و با یک سازوکار هوشمند، تبادل‌ها در فضای دیجیتال را تسریع می‌کند. از ویژگی‌های اپلیکیشن این بستر، می‌توان به رابط کاربری آسان و جذاب، نوتیفیکشن‌های کاربردی، نمایش رمزارزها با قیمت لحظه‌ای، مشاهده تاریخچه معاملات و سفارش‌ها و امکان تأیید دو مرحله‌ای برای ورود به حساب کاربری جهت افزایش امنیت اشاره کرد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، قاسمی با بیان اینکه با توجه به بالا رفتن ارزش رمزارزها، رشد مراکز آنلاین تبادل دارایی‌های دیجیتال کاربران ایرانی برای فعالیت در این زیرساخت‌ها با مشکلات بسیاری مواجه هستند، خاطر نشان کرد: برای کاربران ایرانی معمولا مشکلاتی مثل نبود اعتماد، تحریم آدرس‌های اینترنتی ایرانی، شفاف نبودن کارمزدها، نقد شوندگی پایین، ناشناخته بودن تیم تشکیل دهنده صرافی، پروسه طولانی‌مدت احراز هویت و از همه مهم‌تر ابهام در امنیت وجود دارد. این برنامه به‌تازگی راه‌اندازی شده اما در همین زمان کوتاه هم توانسته طیف گسترده‌ای کاربر جذب کند و در حال حاضر در حدود ۵۰ نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به این‌که این پلتفرم می‌تواند در محیطی ساده و حرفه‌ای به‌راحتی با نقد شوندگی بالا کار تبادل مالی را محقق کند، افزود: یکی از مزیت‌های این محصول حرفه‌ای بودن آن است، این برنامه زیرساخت‌های فنی بسیار قوی دارد و شبیه به برنامه‌های خارجی طراحی شده و دارای امنیت بالایی نیز است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی