کد خبر: ۲۵۱۹۰
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

اولین بازار غیر متمرکز رایانه‌های ابری همتا به همتا در جهان را بشناسید

ارز دیجیتال آکاش نتورک قصد دارد برای دستیابی به چشم انداز خود از ظرفیت ابری میلیون‌ها مرکز داده برای ایجاد اولین بازار غیر متمرکز رایانش ابری در جهان استفاده کند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال طی روز‌های اخیر با نوسانات قیمتی مواجه شده به گونه‌ای که برخی از ارز‌ها روند صعودی به خود گرفته است. این ارز‌ها امروزه به عنوان یکی از گزینه‌های کسب درآمد برای سرمایه‌گذاری است.

در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.
آکاش نتورک یک زنجیره اثبات سهام است که در Cosmos Hub ساخته شده و توکن رسمی آن (AKT)، یک توکن ابزار بومی برای مدیریت، امنیت بلاکچین و تهیه فروشگاه و مبادله ارزش است. آکاش به عنوان یک ارز دیجیتال، اولین DeCloud جهان را برای شبکه مالی غیر متمرکز DeFi و سایر سازمان‌های غیرمتمرکز و شرکت‌های با رشد بالا در سراسر جهان تأمین می‌کند.

ارز دیجیتال آکاش نتورک Akash توسط یک تیم جهانی از توسعه‌دهندگان مشهور منبع باز، ابری، بلاک‌چین و همچنین متخصصان با تجربه از شرکت‌های برجسته پلتفرم فناوری ساخته و نگهداری می‌شود. شبکه Akash اولین ابر منبع باز غیرمتمرکز در جهان است که برنامه‌های کاربردی سریعتر، کارآمدتر و کم هزینه‌تری را برای صنایع با رشد بالا از جمله حوزه دیفای DeFi، سازمان‌ها و برنامه‌های غیر متمرکز و یادگیری ماشین / AI ارائه می‌دهد.

ارز دیجیتال آکاش نتورک ادعا می‌کند که اولین بازار غیر متمرکز رایانه‌های ابری همتا به همتا در جهان است. پروژه سوپر کلاد Akash نسبت به سایر موارد مشابه تا نود درصد کم هزینه‌تر، سریع‌تر و با مزایای بیشتر است.

تیم توسعه دهنده آکاش می‌گوید که در حال تلاش برای دستیابی به نقاط عطف اصلی برای تسریع چشم‌انداز و کمک به گسترش نقدینگی AKT برای حمایت از رشد خود و تأمین تقاضای جهانی برای دسترسی به AKT است. تیم توسعه دهنده آکاش شامل توسعه دهندگان مشهور متن باز و بلاکچین و کارشناسان فصلی از شرکت‌های پیشرو سیستم عامل فناوری است.

انعطاف‌پذیری و سازگاری با تمام برنامه‌های ابری موجود، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ایمنی از مهم‌ترین ویژگی‌های ارز دیجیتال آکاش نتورک (AKT) است.

شبکه Akash Network که در مرکز cosmos ساخته شده است به دنبال دگرگونی در صنعتی رایانش ابری است. این پروژه قصد دارد برای دستیابی به چشم انداز خود از ظرفیت ابری میلیون‌ها مرکز داده برای ایجاد اولین بازار غیر متمرکز رایانش ابری در جهان استفاده کند. شبکه Akash Network می‌گوید این می‌تواند به توسعه دهندگان کمک کند تا هزینه‌های محاسبات ابری خود را ۱۰ برابر کاهش دهند.

Akash Token (AKT) توکن بومی این پلتفرم است که به عنوان ابزار اصلی برای مدیریت، ایمن سازی بلاک‌چین، ایجاد انگیزه برای شرکت کنندگان و ارائه مکانیزم پیش فرض برای ذخیره و تبادل ارزش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی