کد خبر: ۲۴۸۰۱
|
۲۹ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

چگونه از طریق بازی در فضای رمزارز‌ها کسب درآمد کنیم؟

امروزه ترکیب متاورس و صنعت بازی‌سازی توانسته انقلابی در حوضه بازی و کسب درآمد ایجاد کند که موجب پیدایش بازی‌های گوناگونی در این راستا شد، بنابراین یکی از بازی‌هایی که توانسته در چند وقت اخیر محبوبیت زیادی از سوی کاربران دریافت کند، بازی CryptoCars است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» رمزارز یا ارز‌های دیجیتال یکی از فناوری‌های نوین در عرصه سرما‌یه‌گذاری است که طی روز‌های اخیر به یکی از روش‌محبوب و جذاب در حوزه سرمایه‌گذاری تبدیل شده است تا جاییکه که سرمایه‌گذاران بسیاری در این عرصه پا گذاشته‌اند و کسب درآمد می‌کنند. در این بین برخی از ارز‌ها در حوزه بازی و سرگرمی است که به نوعی طرفداران خود را دارد و افراد با ورود به این بازی‌ها کسب درآمد می‌کنند. باید یادآور شد که در چند سال اخیر به خصوص پس از همه‌گیری ویروس کرونا، ارز‌های دیجیتال و متاورس دنیای ما را به کل تغییر دادن؛ این امر باعث کنجکاوی مردم در حوضه کسب درآمد از طریق بازی کردن شد.

در این گزارش سعی می‌شود یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.

امروزه ترکیب متاورس و صنعت بازی‌سازی توانسته انقلابی در حوضه بازی و کسب درآمد ایجاد کند که موجب پیدایش بازی‌های گوناگونی در این راستا شد. بازار بازی‌هایی که باعث درآمد زایی می‌شوند بسیار داغ است. از جمله axie infinity، decentraland، ccar و … که تماما درآمد دلاری داشته که برای کشوری ما که دلار بسیار گران است صرفه زیادی دارد؛ بنابراین یکی از بازی‌هایی که توانسته در چند وقت اخیر محبوبیت زیادی از سوی کاربران دریافت کند، بازی CryptoCars است.

ارز بازی CryptoCars، یکی از ارز‌های قابل جمع آوری در NFT ۱ است که در سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی وارد شده است، همچنین این ارز غیر قابل معاوضه و غیر قابل تکثیر است. نماد اختصاری crypto car به شکل CCAR که ارز دیجیتال است.

بازی کریپتوکارز (CryptoCars) یکی از ساده‌ترین بازی‌های کریپتویی شناحته شده است که کاربران پس از خرید ماشین موردنظر، می‌توانند در مسابقات شرکت کنند و به راحتی کسب درآمد کنند. شاید برای شما هم عجیب باشد؛ اما کسب درآمد از این بازی به قدری ساده و آسان است که روزانه توجه افراد زیادی به این بازی جلب می‌شود. بازی cryptocars در دو نسخه وب و اندروید منتشر شد.

چگونه در بازی رمزارز CCAR کسب کنیم؟

از سه طریق می‌توان درون بازی درآمد کسب کرد:
با بردن بازی‌های مجازی، PvC و مسابقات PvP
با فروش مواد اولیه که درون بازی سرعتی بدست آمده است
با فروش ماشین‌ها در بازار

همچنین خرید ماشین اولیه از طریق باکس یا بازار و خرید مواد اولیه برای ارتقا یا ساخت ماشین جدید و همچنین خرید ماشین‌های جدید، جا‌هایی است که شما باید CCAR خرج کنید.

آموزش نصب بازی Cryptocars

نصب بازی کریپتوکارز برای اندروید بسیار آسان است، فقط کافی است که روی لینک بالا کلیک کنید و در صفحه باز شده گوگل پلی اقدام به دانلود کنید.

نسخه وب بازی cryptocars

در نسخه وب بیشتر به عنوان یک راه درآمدی یا روش سرمایه‌گذاری در بین کاربران بازار ارز دیجیتال شناخته می‌شود تا یک بازی کریپتویی؛ چرا که در این نسخه کاربران فقط وظیفه خرید ماشین را به عهده دارند و در محیط بازی یا مسابقه، سیستم به صورت خودکار برای شما بازی می‌کند. این نسخه مناسب کسانی است که از کمبود وقت رنج می‌برند و زمانی برای بازی کردن ندارند.
در این حالت فقط کافی است ماشینی خریداری کرده و هروز باک بنزین آن را پر کنید، سپس باقی کار را به سیستم بسپارید و از این روش کسب درآمد کنید.

نسخه اندروید بازی cryptocars

نسخه اندروید این بازی با نسخه وب آن کمی متفاوت است، در این حالت کاربران پس از خرید ماشین می‌توانند مسابقه دهند و بازی کنند. این نسخه همانند بازی موبایل Traffic Racer عمل می‌کند؛ به طوری که ماشین‌هایی در طول بازی به صورت تصاذفی در حال حرکت می‌باشند و کاربران باید در طول این مسیر با تاچ گوشی، ماشین خود را هدایت کنند و از تصادف ماشین خود با سایر ماشین‌ها جلوگیری کنند. در این نسخه از بازی کریپتوکارز، در طول مسیر سکه‌هایی وجود دارد که در واقع همان توکن بازی کریپتوکارز است. کاربران با جمع‌آوری این سکه‌ها پاداشی دریافت می‌کنند که در آخر هر بازی به کیف پول آن‌ها انتقال داده می‌شود.
همانطور که گفته شد، توکن اختصاصی بازی کریپتوکارز، CCAR نام دارد که از آن برای اعطای پاداش، خرید و آپدیت ماشین‌ها استفاده می‌شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی