کد خبر: ۲۵۲۰۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

انواع فنر لول و فشاری و سلف برای استفاده در صنایع مخابراتی و خودرویی تولید شد

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان ابداع صنعت هوشمند بیجار، با بیان اینکه تا کنون ۳۰ اختراع در این شرکت به ثبت رسیده است، گفت: هم اکنون در این شرکت انواع فنر لول و فشاری و سلف مورد استفاده در صنایع مخابراتی و خودرویی طراحی و تولید می‌شود.

مرتضی هادی پور مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان ابداع صنعت هوشمند بیجار، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به اینکه این شرکت در زمینه طراحی و مهندسی معکوس تولید انواع فنر لول و فشاری و سلف مورد استفاده در صنایع مخابراتی و خودرویی خدماتی را ارائه می‌دهد، اظهار کرد: این شرکت با طراحی دستگاه‌های تولید فنر در زمینه ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته موفق به اخذ گواهی دانش بنیان نوپای نوع ۲ شده است.

وی تصریح کرد: شرکت ابداع صنعت هوشمند بیجار همچنین تجهیزاتی را در حوزه اینترنت اشیاء، هوشمند سازی شبکه آب و برق، ساخت ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، انرژی‌های نو، تجهیزات پزشکی و هواشناسی، چراغ‌های روشنایی هوشمند و اپلیکیشن‌های خلاقانه طراحی و تولید می‌کند.

هادی‌پور با بیان اینکه این دستگاه قبلا از چین وارد کشور می‌شد، گفت: این شرکت تا به امروز ۳۰ اختراع را به ثبت رسانده است. براساس برنامه از پیش تعیین شده قرار است که در سال آینده ۵ دستگاه را طراحی و تولید کنیم. هم اکنون نمونه نیمه صنعتی دستگاه در این شرکت دانش‌بنیان تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه انتقال دانش فنی و تکنولوژی با کشور چین همکاری داریم، خاطرنشان کرد: نبودحمایت مالی یکی از مشکلات و چالش‌های پیش روی شرکت‌های دانش‌بنیان است که متاسفانه مسئولان در این رابطه همکاری نمی‌کنند. هم اکنون ۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم با این شرکت همکاری می‌کنند.

ارسال نظرات
درمان دقیق تر بیماری‌ها؛ هوش مصنوعی گوگل داروساز می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 22 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم
به دلیل نقض حق امتیاز اختراع؛ مایکروسافت ۲۴۲ میلیون دلار جریمه شد
پس از نصب در مغز انسان؛ تراشه مغزی نورالینک مختل شد
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
وبگردی