کد خبر: ۲۵۳۹۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۰

قیمت بیت کوین از 45 هزار دلار عبور کرد؛ جهش چشمگیر قیمت شیبا، ریپل و کادنا

بیت کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار طی یک هفته گذشته با رشد قیمت بیش از 14درصد بار دیگر توانست از 45 هزار دلار عبور کند.

به گزارش «نبض فناوری»، بیت کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار طی یک هفته گذشته با رشد قیمت بیش از 14درصد بار دیگر توانست از 45 هزار دلار عبور کند. در این میان ریپل نیز طی هفت روز گذشته رشد قیمت بیش از 40 درصد و شیبا اینو رشد حدود 52 درصد را ثبت کردند.

کادنا یکی دیگر از رمزارزهای بازار طی 24 ساعت رشد بالای 26 درصد را تجربه کرد. در همین بازه زمانی IOTX نیز رشد 26 درصدی را از آن خود کرد. افزایش قیمت بیت کوین روی سایر ارزهای دیجیتال تاثیرگذار بود و توانست بسیاری از آنها را سبزپوش کند. در بین رمزارزهای مطرح، گالا طی یک هفته رشد 63 درصدی داشت.

بیت کوین
 

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این خبر قیمت بیت کوین حدود 44225 دلار است و طی 24 ساعت گذشته بالاترین قیمت 45488 دلار را نیز تجربه کرده است. گفتنی است میانگین متحرک 50 روزه بیت کوین بازیابی شده است.

 
 
بیت کوین
 

برخی تحلیلگران بازار بر این باورند که اگر تاریخ تکرار شود، احتمال دارد طی هفته‌های آتی قیمت بیت کوین تا محدوده 60 هزار دلار نیز مجددا افزایش پیدا کند. سناریو دیگر آن است که حرکت صعودی متوقف شود و شاهد ریزش قیمت این رمزارز محبوب باشیم.

با تجزیه و تحلیل انجام شده طی روزهای گذشته روی اندیکاتورهای مختلف بازار، به نظر می‌رسد معامله‌گران حجم زیادی بیت کوین هولد کرده‌اند و نهنگ‌هایی که بیت کوین را با قیمت حدود 38000 دلار خریداری کرده بودند، اکنون رویکرد خنثی نسبت به بازار دارند.

بیت کوین
 

گفتنی است شاخص ترس و طمع بازار بعد از گذشت بیش از 60 روز به محدوده خنثی رسیده است. این شاخص آخرین بار در روز‌های 22 و 26 نوامبر سال گذشته در محدوده خنثی قرار داشت. با سیر صعودی قیمت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته، این شاخص با عبور از ناحیه قرمز در وضعیت خنثی قرار دارد.

همچنین گفتنی است که روز دوشنبه خبری منتشر شد که رگولاتورهای ایالات متحده شکل جدیدی از صندوق قابل معامله در مبادلات را با تمرکز بر استخراج بیت کوین تایید کرده‌اند. حال باید دید قیمت بیت کوین کدام سناریو را طی روزهای آتی دنبال می‌کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی