کد خبر: ۲۵۴۸۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۰

معرفی دستگاه جدید پخش موسیقی واکمن سونی

دستگاه‌های جدید پخش موسیقی واکمن سونی با قیمت ۴۲۰۰ و ۱۶۰۰ دلار در دسترس قرار گرفتند.

به گزارش« نبض فناوری» دستگاه جدید پخش موسیقی واکمن سونی به وضوح برای القای نوستالژی طراحی شده است، اگرچه ممکن است دستگاه خوبی برای علاقه‌مندان به صدا نیز باشد.

به گزارش فون آرنا، علی‌رغم ظاهر خیره‌کننده‌شان، پخش‌کننده‌های موسیقی ممتاز جدید سونی با نام‌های غیرقابل‌توجهی شناخته می‌شوند: NW-WM۱ZM۲ و NW-WM۱AM۲.

با اینکه آن‌ها ممکن است متعلق به دورانی دیرینه باشند، اما قیمت‌های آن‌ها تقریباً همتراز با زمان حال است. اگر یکی از آن‌ها را در نظر دارید، باید حداقل ۴۲۰۰ دلار برای مدل NW-WM۱ZM۲ یا اگر توانایی خرید آن را ندارید، ۱۶۰۰ دلار برای مدل NW-WM۱AM۲ پول بپردازید.

به خاطر داشته باشید که این‌ها مدل‌های ارتقا یافته سری Signature از همان پخش‌کننده‌های موسیقی هستند که در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شدند. مدل‌های قدیمی‌تر هنوز به ترتیب با قیمت ۳۲۰۰ دلار و ۱۲۰۰ دلار برای خرید در دسترس هستند.

دستگاه جدید واکمن سونی

به نظر می‌رسد دلیل بسیار خوبی برای شکاف قیمتی بین این دو وجود دارد. به گفته سونی، مدل NW-WM۱ZM۲ دارای یک شاسی مسی با روکش طلا با خلوص ۹۹.۹۹ درصد است. نکته اصلی این است که به لطف چنین شاسی گرانبهایی، صدای بهتری گوش خواهید داد.

از سوی دیگر، مدل NW-WM۱AM۲ فقط از یک قاب آلیاژ آلومینیومی استفاده می‌کند، که باید یک قاب بسیار سفت و سخت را فراهم کند تا در برابر نویز الکتریکی و سایر تداخلات مقاوم باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی