کد خبر: ۲۵۶۱۸
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۰

انتشار تصویر طرح مفهومی از آیفون‌های تاشو آینده

یک طراح، طرح‌های مفهومی خود را از گوشی‌های تاشو و نسل آینده آیفون را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش« نبض فناوری» به تازگی یک طرح مفهومی از گوشی‌های نسل آینده آیفون منتشر شده که به ورود شرکت اپل به ساخت گوشی‌های تاشو اشاره می‌کند.

بر اساس گزارش فون آرنا، سامسونگ با گوشی‌های گلکسی زد Fold و گلکسی زد Flip خود پیشتاز اولیه در بازار گوشی‌های تاشو بود. در حالی که اپل هنوز به طور رسمی در این زمینه ورود نکرده، اما مینگ-چی کو تحلیلگر می‌گوید که انتظار می‌رود یک آیفون تاشو تا بعد از سال ۲۰۲۳ عرضه شود. او می‌گوید که این گوشی از انواع Flip خواهد بود و به این معناست که طراحی تاشو آن به گوشی گلکسی زد Flip سامسونگ شبیه خواهد بود.

جدیدترین طرح مفهومی آیفون Flip این دستگاه را آیفون Air مینامد. این دستگاه قدرتمند از تراشه ۵ نانومتری Apple M۱ تغذیه می‌کند و ۱۶ میلیارد ترانزیستور را در خود جای داده است؛ رقمی که یک میلیارد بیشتر از مقدار موجود در تراشه A۱۵ Bionic است که در سری گوشی‌های آیفون به کار گرفته شده است.

آیفون Air

تراشه M۱ در آخرین سری‌های آیپد مورد استفاده قرار گرفته و توسط اپل به عنوان جایگزینی برای پردازنده‌های اینتل که در برخی از رایانه‌های مک از آن‌ها استفاده شده بود، توسعه داده شد.

آیفون تاشو احتمالا بدون پورت خواهد بود

ماکت آیفون Air از لولا‌های کرومی بهره می‌برد و مشابه رندر‌هایی که برای آیفون ۱۴ دیده ایم، آرایه دوربین پشتی با پنل پشتی همسطح است. اگرچه برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که اپل در حال آزمایش طرح‌های مختلف برای آیفون تاشو بوده، اما همچنان به واکنش مصرف‌کنندگان نسبت به فروش گوشی‌های تاشو شرکت رقیب خود یعنی سامسونگ توجه می‌کند.

آیفون تاشو

این محصول هیچگونه پورتی ندارد. طرحی است که مدیر سابق طراحی اپل برای آن تلاش کرده بود. در بخش صفحه نمایش نیز می‌توان دید که بخش بالایی گوشی به جای یک ناچ بزرگ با یک بریدگی کوچک جایگزین شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی