کد خبر: ۲۵۶۴۸
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

بهترین گوشی های کوچک و جمع و جور کدامند

این روزها گوشی های بزرگتر به آرامی اما به طور پیوسته جایگزین کوچکترها می شوند؛ اما به راحتی با هر کسی سازگاری ندارند.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت های بزرگی مانند اپل، سامسونگ، سونی و موتورولا گوشی های بزرگتری از گوشی های معمولی عرضه می کنند و قطعاً برای برخی مناسب نیستند. تلفن جمع و جور، به راحتی در جیب قرار می گیرد و حمل می شود.

سال گذشته شاهد انقلاب تلفن های جمع و جور بودیم ما اکنون در نبض فناوری بهترین تلفن‌های کوچکی را که می‌توانید در حال حاضر بخرید گردآوری کرده‌ایم.

بهترین گوشی های هوشمند جمع و جور در سال 2022 کدامند؟

در اینجا بهترین گوشی های کوچک/کامپکت برای خرید در سال 2022 آمده است:

اپل آیفون 13 مینی

تا همین چندی پیش، فکر می کردیم دوران گوشی های پرچمدار جمع و جور به پایان رسیده است. اما سال گذشته، این دستگاه های جمع و جور بازگشتی غافلگیرکننده داشتند. iPhone 12 mini تبدیل به کوچکترین آیفونی شد که اپل ارائه می کند و حتی آیفون SE را برای این عنوان شکست داد و امسالئجانشین آن iPhone 13 mini را داشتیم. آیفون 13 مینی ارزان‌ترین مدل از چهار مدل آیفون 13 است که از 699 دلار برای مدل 128 گیگابایتی شروع می‌شود.

اپل آیفون SE

 آیفون SE جدید اپل با چیپست 2019 اپل عرضه می شود؛ اما همان بدنه آیفون 8 را حفظ می کند. SE جدید نه تنها سریع است، بلکه بسیار جمع و جور و مقرون به صرفه است.

با وجود همه اینها، سخت افزار به روز موجود در داخل، آخرین آیفون ها را حداقل برای چند سال آینده مقاوم می کند. اگر قیمت آیفون 12 مینی برای شما خیلی بالاست، این بهترین گزینه بعدی است.

گوگل پیکسل 4a

این گوشی برخلاف Pixel 5a جدیدتر، که در واقع بزرگتر از 6.3 اینچ است، صفحه نمایش 5.8 اینچی دارد.

اما بهترین چیز در مورد Pixel 4a این است که گوگل جادوی عکاسی محاسباتی خود را به آن اضافه کرده است و آن را به یکی از بهترین تلفن های با کیفیت تصویر بالا در رده قیمتی خود تبدیل کرده است.

سامسونگ گلکسی اس 22

جدیدترین گلکسی اس 22 سامسونگ با داشتن صفحه نمایش 6.1 اینچی با اندازه معقول و نرخ به روز رسانی بالا با فناوری AMOLED ارزش توجه دارد.

این گوشی در جدیدترین گوشی های سری S این شرکت کره ای کوچکترین است، اما با این وجود، مشخصات پرچمدار مورد نظر شما در سال 2022 را دارد. پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 با 8 گیگابایت رم، اندروید 12 و سه دوربین اصلی ثابت.

سونی Xperia 10 II

هنگامی که صحبت از تلفن های جمع و جور می شود، سونی اغلب خود ثابت کرده است. این گوشی یک میان رده عالی است که دارای صفحه نمایش 6 اینچی OLED، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اسکنر اثر انگشت و سیستم دوربین سه گانه در پشت است.

این گوشی به چیپست اسنپدراگون 665 به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه را تغذیه می‌کند، که هنوز ظرفیت مناسبی دارد، اگرچه باتری‌های 4000+ میلی‌آمپر ساعتی به گزینه‌ای گسترده در اکثر تلفن‌های مدرن تبدیل شده‌اند.

بهترین ویژگی Xperia 10 II قیمت آن است. شما می توانید این گوشی را با قیمتی کمتر از 400 دلار تهیه کنید، که اگر تنها صفحه نمایش OLED شگفت انگیز را در نظر بگیرید، بسیار مقرون به صرفه است.

ایسوس زنفون 8

ایسوس تصمیم گرفت در سال 2021 همه چیز را تغییر دهد و دو دستگاه پرچمدار جداگانه را در سری Zenfone 8 عرضه کرد. ظاهرا ایسوس یک تقاضا و جایگاه بالقوه در بازار گوشی های هوشمند دید و زنفون 8 متولد شد.

این گوشی به طور قابل توجهی جمع و جورتر از یک پرچمدار معمولی مدرن است.  جدیدترین و بهترین چیپست کوالکام (اسنپدراگون 888) همراه با پنل AMOLED 120 هرتزی 5.9 اینچی ساخته شده توسط سامسونگ در این گوشی وجود دارد. ایسوس به نوعی راهی برای حفظ جک 3.5 میلی متری پیدا کرده است و همچنین یک باتری بسیار سنگین در داخل آن وجود دارد. با این حال، بهترین چیز در مورد Zenfone 8 قیمت است! قیمت این گوشی در اروپا از 499 یورو آغاز می شود و انتظار می رود در زمان عرضه در ایالات متحده، قیمت آن 599 دلار باشد که آن را به یکی از ارزان ترین گوشی های اسنپدراگون 888 در بازار تبدیل می کند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
A5 2017 کاملا اندازه دست است
با قابلیت های پیشرفته ودر حد گوشیA50 است.
3
3
مسعود
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
چی میزنی عمووو.. برو سامسونگ زد فلیپ ۳ بگیر دستت کیف کن
7
7
ناشناس
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
اره عمو 60 تومن پولشه معلومه که باید کیف کنی
Reza
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
Zflip3 بدرد نمیخوره خییلی حساسه من داشتم بعد ۳ماه با اینکه کاور وخش گیر هم داشت صفحه سیاه شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی