کد خبر: ۲۵۷۲۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۹

روش نوآورانه برای جلب مشتریان به خرید

یک شرکت دانش‌بنیان سامانه‌ای را برای توسعه کسب‌وکارها و ترغیب مشتریان به خرید عرضه کرده است.

به گزارش« نبض فناوری» محمدعلی سعادت جو، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه صاحبان کسب‌وکار همواره در پی افزایش مشتریان خود در بازار رقابتی امروز هستند، گفت: باشگاه مشتریان محصول این شرکت با هدف وفادارسازی و مدیریت فرآیندهای داخلی یک کسب‌ و کار است.

وی باشگاه مشتریان را ابزاری توانمند جهت افزایش مشتریان هر کسب‌وکار دانست و گفت: افزایش مشتریان منجر به افزایش درآمد و رونق کسب‌وکارها می‌شود. با استفاده از مزایای متعدد این باشگاه می‌توان به اهداف دیگری مانند حفظ مشتریان فعلی و همچنین جمع‌آوری یک بانک اطلاعاتی بزرگ و سودمند دست پیدا کرد.

سعادت جو امکان ثبت اطلاعات مشتریان در سیستم و گروه‌بندی آنها بر اساس میزان خرید و امتیازهای دریافتی با روش‌های متنوع و به‌صورت اتوماتیک، امکان ارسال فرم نظرسنجی به مشتری بلافاصله بعد از خرید و امکان گزارش‌گیری لحظه‌ای توسط مدیر کسب‌وکار، دعوت خرید مجدد و پیامک‌های مناسبتی از طریق پیام کوتاه را از دیگر مزایای این محصول نام برد.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، مدیر عامل این شرکت، تعریف مقدار تخفیف به ازای هر خرید مشتری به‌صورت شارژ کیف پول، واریز وجه هدیه به کیف پول مشتری بلافاصله بعد از خرید و امکان استفاده از کیف پول در خریدهای بعدی توسط مشتری را از دیگر ویژگی‌های این محصول ذکر کرد و ادامه داد: همچنین این محصول امکان اتصال کیف پول مشتری به سامانه‌های آنلاین و حسابداری کسب‌وکارها جهت استفاده از خدمات سامانه کیف پول مشتری، امکان اعطای کد اختصاصی به هر کسب‌وکار، امکان صدور کارت هدیه و بن تخفیف برای هر گروه مشتری و امکان مدیریت و گزارش‌گیری آن‌ها توسط مدیر کسب‌وکار را نیز فراهم کرده است.

به گفته وی این محصول برای اکثر کسب‌وکارهای خرد یا دفاتر خدماتی و بیمه، آموزشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، مغازه‌ها، سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی و رستوران‌ها مفید است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی