کد خبر: ۲۶۱۲۷
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

چگونه مشکل دانلود در مرورگر اِج را برطرف کنیم؟

مشکل دانلود انواع فایل‌ها در مرورگر مایکروسافت اِج با چند روش قابل حل است.

به گزارش «نبض فناوری»، مرورگر اِج نرم‌افزار اصلی برای جست‌وجوی آنلاین در سیستم عامل ویندوز است و این مرورگر به صورت خودکار پس از نصب انواع نسخه‌های ویندوز راه‌اندازی می‌شود. برخی از کاربران مایکروسافت اج برای دانلود انواع فایل‌ها دچار مشکل هستند. در ادامه روش‌هایی برای رفع مشکل دانلود با این مرورگر بیان می‌شود.

در صورتی که برای دانلود کردن انواع فایل‌ها در مرورگر اج دچار مشکل هستید اولین گام برای برطرف ساختن این چالش به‌روزرسانی مرورگر است. به منظور مشاهده نسخه مورد استفاده و به‌روزرسانی مرورگر اج باید روی سه نقطه بالای سمت راست صفحه کلیک کرده و سپس وارد بخش تنظیمات(settings) شوید. در این قسمت به About Microsoft Edge بروید و شماره نسخه در حال استفاده خود را مشاهده کنید. در صورتی نسخه جدیدتری در دسترس باشد برنامه گزینه مخصوصی برای دانلود و راه‌اندازی آن را نمایش می‌دهد.

یک روش دیگر برای رفع مشکل دانلود مرورگر اج تغییر حال برنامه به InPrivate Mode است. در این وضعیت پسوندهایی که مانع دانلود انواع فایل‌ها می‌شود غیرفعال شده و مجدد راه‌اندازی می‌شود. اگر پس از دو اقدام گفته شده بازهم برای دانلود با استفاده از مرورگر اج مشکل دارید محل ذخیره‌سازی فایل‌های دانلود شده را تغییر دهید. برای تغییر محل ذخیره‌سازی باید ابتدا به قسمت settings بروید و پس از طریق گزینه change در بخش Location محل ذخیره‌سازی انواع فایل از طریق این مرورگر را در رایانه خود طریق دهید.

منبع/ آنا 

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی