کد خبر: ۲۶۲۴۴
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۷

بررسی کاربردهای نانو در بسته‌بندی‌های هوشمند صنایع غذایی

کاربردهای فناوری نانو در بسته‌بندی‌های فعال و هوشمند مواد غذایی موضوع گفت‌وگوی زنده ستاد نانو است که از طریق لایو صفحه اینستاگرامی ستاد نانو در دسترس است.

به گزارش« نبض فناوری» در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت ستاد نانو امشب چهارشنبه ۱۸ اسفندماه گفت‌وگوی زنده در زمینه کاربردهای صنعتی فناوری نانو در بسته‌بندی‌های فعال و هوشمند مواد غذایی با حضور دکتر رسول لسان خوش، مدیر عامل یکی از شرکت‌های فناور اجرا می‌شود.

این شرکت به‌عنوان تولیدکننده مستربچ و آمیزه‌های پلیمری فعال و وظیفه دار، در زمینه صنایع پلیمری، غذایی و صنعتی فعالیت می‌کند. تولید فیلم‌ها و مستربچ‌های پلی‌اتیلن آنتی‌بلاک و همچنین تولید فیلم‌ها و آمیزه‌های پلی‌اتیلنی ضدباکتری و نانو، از جمله محصولات این شرکت با گواهینامه نانومقیاس است.

مستربچ‌های پلی‌اتیلن آنتی‌بلاک نانو، در ساخت انواع نایلون بسته‌بندی، ساخت ظروف نگهداری مواد غذایی و تولید انواع وسایل پلیمری آشپزخانه کاربرد دارند. همچنین پلاستیک‌ها و پلیمرهای ضدباکتری بر پایه پلی‌اتیلن در طیف وسیعی از کاربردهای ضدباکتری از قبیل کاربردهای خودرو، کالاهای خانگی، ظروف و لوازم خانه، بسته‌بندی، کاربردهای الکتریکی و الکترونیکی، کاربردهای صنعتی و مصارف عمومی به کار می‌روند.

به نقل از ستاد نانو، این گفت‌وگوهای زنده صنعتی و تخصصی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی و توسعه برنامه‌های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی‌ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقه‌مندان عرصه فناوری و صنعت است.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی