کد خبر: ۲۶۴۸۳
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

یوتیوب در حال ایجاد چه تغییری است؟

یوتیوب روی فید اصلی جدید با پس‌زمینه کم‌نور برای ویدیوهای پخش خودکار کار می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، به گزارش 9to5Google، یک آزمایش رابط کاربری جدید برای یوتیوب روی تلفن همراه در حال انجام است، که در حال معرفی برخی از ترفندهای جدید در ویژگی پخش در فید به منظور فراگیرتر کردن آن است.

این ترفندها ابتدا توسط پلیس اندروید مشاهده و در نسخه بتا این برنامه کشف شد. تغییر در رابط کاربری دارای کنترل‌های ورودی جدید برای حجم ویدیویی است که به‌طور خودکار پخش می‌شود. در همان زمان، بقیه فید اصلی YouTube اندکی پس از شروع پخش خودکار ویدیو کم رنگ می شود.

اگر می‌خواهید به کنترل‌ها دسترسی داشته باشید، باید روی گزینه منوی بازشده سه نقطه که در کنار عنوان ویدیو، نماد کانال و تعداد بازدیدها قرار دارد ضربه بزنید. تقریباً، برای برخی، این تغییر ممکن است کمی مزاحم به نظر برسد.

با این حال، به احتمال زیاد در حال آزمایش است تا ویژگی پخش خودکار YouTube فراگیرتر شود. اساساً، این ویژگی یادآور پسوند Turn Off the Lights برای کروم است که همه عناصر دیگر رابط کاربری را به جز پخش کننده ویدیو کاهش می دهد. برای افرادی که می خواهند روی محتوای ویدیو تمرکز کنند، این ویژگی کاملاً مفید خواهد بود.

این تغییر در نسخه بتای YouTube نسخه 17.10.35 مشاهده شده است، اما هنوز به طور گسترده در دسترس نیست، احتمالا بیشتر شبیه بخشی از یک تست A/B است. در حال حاضر، به نظر می رسد راهی برای تنظیم این ویژگی یا غیرفعال کردن آن وجود ندارد.

ما نمی‌توانیم برای این مورد به TikTok فکر نکنیم، زیرا هدف آن تماشای ویدیوها در فید به‌جای کانال‌های اختصاصی است. احتمالاً یوتیوب برای رقابت بهتر با محبوبیت رو به رشد TikTok برنامه ریزی کرده است.

برچسب ها: یوتیوب فید
ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی