کد خبر: ۲۶۵۷۰
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۰

مشخصات وان پلاس نورد 3 فراتر از یک گوشی میان‌رده است

اخیرا یکی از افشاگرهای معروف، ‌اطلاعاتی را درباره مشخصات وان پلاس نورد 3 منتشر کرده است. اگر این اخبار درست باشند، پس نمی‌توانیم این گوشی را در میان گوشی‌های میان‌رده دسته‌بندی کنیم.

به گزارش«نبض فناوری» گفته می‌شود گوشی OnePlus Nord 3 تا پایان نیمه اول سال 2022 (بهار 1401) راه‌اندازی خواهد شد. این گوشی، نسل جدیدی از وان پلاس نورد 2 است که احتمالا با مشخصات و بهینه‌سازی‌های پیشرفته‌تری به بازار می‌آید.

شایعات قبلی مدعی بودند که وان پلاس Nord 3 از تکنولوژی شارژ سریع 150 وات و تراشه مدیاتک دایمنسیتی برخوردار می‌شوند؛ اما جدیدترین اخبار، مشخصات وان پلاس نورد 3 را تقریبا به‌طور کامل افشا کرده‌اند.

مشخصات وان پلاس نورد 3

دیجیتال چت استیشن معروف،‌ با انتشار پستی در وب‌سایت ویبو، مشخصات تراشه وان پلاس Nord 3 را منتشر کرد. البته این افشاگر، دقیقا به اسم وان پلاس نورد 3 اشاره نکرده است؛ با اینحال، مشخصات فاش شده نشان می‌دهند که گوشی وان پلاسی که چت استیشن به آن اشاره کرده، همان OnePlus Nord 3 است.

مشخصات وان پلاس نورد 3 فراتر از یک گوشی میان‌رده است

اینطور که چت استیشن ادعا می‌کند، گوشی جدید وان پلاس به نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن +FHD و پنل نمایشگر تخت مجهز می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی برای نصب دوربین سلفی، به طراحی سوراخ پانچ مجهز شود.

این گوشی به تراشه دایمنسیتی 8100 مجهز می‌شود که سیستم روی تراشه آن از رم 12 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 برخوردار است. بنابراین می‌توان گفت وان پلاس نورد 3 در مدل‌های مختلف رم و حافظه راه‌اندازی می‌شود.

از دیگر مشخصات وان پلاس نورد 3 باید به باتری 4500 میلی‌آمپرساعت و تکنولوژی شارژ 150 وات اشاره کرد. شارژ سریع 150 وات، بالاترین سرعتی که تا‌به‌حال در گوشی‌های وان پلاس دیده شده است.

در پنل پشتی این گوشی، سه لنز دوربین قرار می‌گیرد؛ لنز اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با دیافراگم f/1.8، لنز ثانویه 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند. برای عکاسی سلفی هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نمای جلویی قرار گرفته است.

این گوشی به موتور محور X و سنسور اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر مجهز خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که اندروید 12 همراه با آخرین نسخه OxygenOS به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی اجرا شوند. در روزهای آینده، قطعا اطلاعاتی بیشتری از مشخصات وان پلاس نورد 3 منتشر می‌شود؛ منتظر اخبار بیشتر بمانید.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی