کد خبر: ۲۶۶۸۷
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۰

قابلیت پشتیبانی از چنددستگاه در واتساپ به زودی فعال می‌شود

طبق اخبار به دست رسیده گویا قرار است قابلیت پشتیبانی از چنددستگاه در واتساپ به زودی فعال شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

به گزارش«نبض فناوری» واتساپ یکی از پرکاربردترین شبکه‌های مجازی بوده که تا به امروز از قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه محروم بوده است. این موضوع باعث شده کاربران با این اپلیکیشن به مشکل بر بخورند. حال گویا قرار است تا هفته آینده این معضل بزرگ برطرف شود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

قابلیت پشتیبانی از چنددستگاه در واتساپ

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های برنامه‌ها و شبکه‌های مجازی قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه بوده که این قابلیت امکاناتی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید بیش از یک دستگاه را به حساب خود متصل کنید.

در واقع شما می‌توانید در سیستم‌های متفاوت با یک اکانت چت کنید یعنی دیگر نیاز نیست هم‌زمان دو سیستم خود را آنلاین نگه دارید تا بتوانید از یک اکانت استفاده کنید.

اگر این را نمی‌دانید، باید بگوییم که این ویژگی مفید و کاربردی هشت ماه آزمایش بتا را سپری کرده است. این قابلیت قبلا برای آزمایش بتا در دسترس بود (حتی اگر حساب واتس‌اپ شما نسخه آزمایشی بتا نبود، می‌توانید در آن شرکت کنید). اما اکنون، عرضه آن برای همه کاربران اندروید و iOS آغاز خواهد شد.

WABetaInfo گزارش می‌دهد که کاربران iOS تا پایان این ماه آپدیت مذکور که این قابلیت را برای آنان به ارمغان می‌آورد را دریافت خواهند کرد. به جز این آپدیت ذکر شده شامل برخی از بهبودهای دیگر خواهد بود. کاربران اندرویدی احتمالا باید آن را ماه آوریل دریافت کنند.

قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید (Last Seen)
آپدیت جدید واتساپ / قابلیت های جدید واتساپ

خبر بهتر این است که این قابلیت توانایی دارد چهار دستگاه را به طور همزمان به حساب واتساپ شما متصل کند. قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه در واقع یکی از موردانتظارترین قابلیت‌های واتس اپ تاکنون بوده است. بهترین چیز در مورد آن این است که اگر از دستگاه دیگری مانند رایانه شخصی یا مک برای چت استفاده می‌کنید، نیازی به اتصال تلفن خود (دستگاه اصلی) به اینترنت ندارید.

پیشرفت‌های دیگری که انتظار می‌رود به زودی انجام شود، بهبودهایی در روند ورود به سیستم است که با هدف سریع‌تر کردن آن انجام می‌شود، بنابراین شما زمان کمتری را صرف انتظار برای دانلود پیام‌ها در دستگاه دیگری خواهید کرد.

لازم به ذکر است در حال حاضر در نسخه وب این برنامه در دسترس نیستند. این قابلیت‌ها شامل پیش نمایش لینک، نمایش مکان کاربر به صورت زنده، استیکرها و ویژگی‌های دیگر از این قبیل هستند. اما سوال اصلی این جا است که آیا تیم سازنده واتس‌اپ روی ارائه آن‌ها برای نسخه‌های دیگر (وب و دسکتاپ) نیز کار خواهد کرد یا خیر؟!

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
وبگردی