کد خبر: ۲۶۹۷۳
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۸

مشخصات کامل موتورولا اج30 چیست؟

موتورولا ممکن است در بازارهای کلیدی گوشی‌های هوشمند مانند ایالات متحده از نظر فروش کلی پیشرفت‌های بزرگی داشته باشد، اما وقتی نوبت به استراتژی عرضه محصولات پیشرفته و به‌ویژه طرح برندسازی می‌شود، قطعاً فضای زیادی برای بهبود شرکت تحت مالکیت لنوو وجود دارد.

مریم سوملایر

به گزارش «نبض فناوری»،  موتورولا پس از چند سال استراحت اخیراً بازگشت بزرگ اما گیج کننده ای را با یک اسنپدراگون 8 نسل 1 (که با سه نام متفاوت در مناطق مختلف جهان به کار می رود) داشته است.

چیزی که شاید حتی گیج‌کننده‌تر باشد، و البته بسیار غیرمعمول، این است که Edge 30 Pro، با نام مستعار Edge+ (2022)، با نام مستعار Edge X30، با وجود پیروی از خانواده Edge 20، در هیچ کجا نسخه استاندارد ندارد. سال گذشته شامل اعضای عادی، حرفه ای و لایت بود.

از طرفی، ظاهری از نظم باید به زودی به دنیای موتورولا اج بازگردانده شود، با یک گوشی غیر پرو 30 که اخیراً محک زده شده است تا یک پردازنده نسبتاً قدرتمند +Snapdragon 778G را داشته باشد.

مشخصات موتورولا اج 30 شامل یک صفحه نمایش 6.55 اینچی FHD+ P-OLED با فرکانس 144 هرتز خواهد بود، به علاوه گزینه های رم 6/8 گیگابایتی با فضای ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی همراه شده است.

واضح است که ما در اینجا به یک تلفن ارزان قیمت مجهز به 5G نگاه می کنیم که با این حال سیستم دوربین سه گانه عقب 50 + 50 + 2 مگاپیکسلی Edge 30 Pro پیشرفته را حفظ خواهد کرد. این یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که با سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض همراه شده است، که نشان دهنده تفاوت زیاد از لنز اصلی 108 مگاپیکسلی و لنز ثانویه 8 مگاپیکسلی در پشت Edge 20 و Edge (2021) سال گذشته است.

نکته جالب این است که Edge 30 دارای صفحه نمایش قابل توجهی کوچکتر از دو مدل قبلی است در حالی که به طور طبیعی به باتری کوچکتر 4020 میلی آمپر ساعتی در مقایسه با Edge (2021) رضایت داده است. ظاهراً پشتیبانی از شارژ 30 واتی و دوربین سلفی تک 32 مگاپیکسلی حفظ خواهد شد که برتری 68 واتی و 60 مگاپیکسلی rocking Edge 30 Pro را برجسته می‌کند.

ارسال نظرات
همراه با ارائه چندین ویژگی دسترسی جدید اپل «ردیابی چشم» را به آیفون‌ها و آی‌پدها می‌آورد
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
وبگردی