کد خبر: ۲۷۰۷۶
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

نحوه اشتراک گذاری استوری اینستاگرام به عنوان پست

آیا می دانید که می توانید استوری اینستاگرام خود را نیز به عنوان یک پست به اشتراک بگذارید؟ در ادامه نحوه انجام اینکار را توضیح خواهیم داد.

به گزارش «نبض فناوری»، اینستاگرام چند سال پیش قابلیت Stories را به پلتفرم خود اضافه کرد. این ویژگی کاملاً شبیه به استوری های اسنپ چت است و به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهایی را ارسال کنند که فقط به مدت 24 ساعت قابل مشاهده هستند. استوری ها در بالای فید ظاهر می شوند و با یک ضربه می توان به آنها دسترسی داشت. کاربران همچنین می توانند استوری را هایلایت کنند تا در نمایه خود قابل مشاهده باشند. اما آیا می دانید که می توانید استوری اینستاگرام خود را نیز به عنوان یک پست به اشتراک بگذارید؟

پلتفرم متعلق به فیسبوک گزینه ای را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد استوری اینستاگرام خود را به عنوان یک پست به اشتراک بگذارید تا در نمایه شما با عنوان و گزینه ای برای نظر دادن قابل مشاهده باشد. برای اینکه بدانید چگونه استوری اینستاگرام خود را به عنوان یک پست به اشتراک بگذارید، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

1.برنامه اینستاگرام را در گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود باز کنید.

2.اگر استوری اینستاگرام را به اشتراک گذاشته اید، روی آن ضربه بزنید. اگر استوری را به اشتراک نگذاشته اید، با کشیدن انگشت به سمت راست از صفحه اصلی خود، آن را آپلود کنید.

3.هنگامی که روی استوری اینستاگرام خود ضربه بزنید، می توانید گزینه های متعددی را در پایین صفحه مشاهده کنید. روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

4.از منو روی گزینه Share as post ضربه بزنید.

5.می توانید از ابزار ویرایش ارائه شده توسط اینستاگرام استفاده کنید و در قسمت بعدی کپشن اضافه کنید.

6.پس از اتمام کار، روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید.

اخیراً اینستاگرام یک ویژگی لایک خصوصی جدید برای استوری ها نیز اضافه کرده است. این ویژگی به شما امکان می دهد استوری های اینستاگرام را بدون انعکاس در صندوق ورودی لایک کنید. اعلان های لایک های خصوصی نیز در تب اعلان ها مشاهده می شود.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی