کد خبر: ۲۷۲۷۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۱

به روزرسانی که برای سامسونگ دردسر ساخت

اشکال به‌روزرسانی نرم‌افزار باعث بروز مشکلات جدی در نمایشگرهای سری گلکسی S20 می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»،  بر اساس پست‌هایی که در Reddit، توییتر و انجمن‌های مشتریان سامسونگ یافت می‌شود، به نظر می‌رسد برخی افراد که هنوز از گوشی‌های سری گلکسی S20 استفاده می‌کنند، با نمایشگر دستگاه‌های خود مشکل دارند. برخی از این صفحه‌ها خطوط باریک صورتی یا سبز عمودی را نشان می‌دهند. برخی از این پست‌ها اشاره می‌کنند که این مشکل بلافاصله پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار رخ داده است، در حالی که برخی دیگر خاطرنشان می‌کنند که خطوط پس از پایان گارانتی گوشی‌شان ظاهر می‌شوند.

در حالی که برخی از پست‌های صاحبان دستگاه‌ها اخیراً منتشر شده‌اند، برخی دیگر به سال 2021 بازمی‌گردد. در جولای سال گذشته، به شما گفتیم که مشکلات صفحه‌نمایش گلکسی S20 پس از حدود یک سال استفاده ظاهر شد.

اگر سامسونگ بخواهد تقصیر را به گردن صاحب گوشی بیندازد و بگوید که نوعی آسیب فیزیکی ناشی از سقوط باعث این مشکل شده است، کاربر می‌تواند به تعداد زیادی شکایات مشابه اشاره کند تا نشان دهد که گلکسی بسیار زیاد است.

یکی از مشترکان Reddit به کاربران گلکسی اس 20 پیشنهاد کرد که از نصب به روز رسانی های نرم افزاری روی گوشی های گلکسی اس 20 خود خودداری کنند.

انجمن مشتریان سامسونگ مملو از شکایات از سوی دارندگان سری گلکسی S20 است و برخی توضیح می‌دهند که چگونه مشکل نمایشگر آن‌ها به وجود آمده است.

تاکنون هیچ پاسخی از سوی سامسونگ دریافت نشده است

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
وبگردی