کد خبر: ۲۷۲۸۰
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۱

انتقال تمام داده های آیفون به اندروید با یک برنامه واحد

برنامه Switch to Android توسط گوگل معرفی شد، در اینجا کاربران می توانند تمام داده های آیفون را با یک برنامه واحد به اندرویدهای جدید خود منتقل کنند.

به گزارش «نبض فناوری»،  از سال 2017، تغییر از اندروید به iOS با اپلیکیشن رسمی اپل "Move to iOS" در فروشگاه گوگل پلی که به کاربران اندروید اجازه می داد تمام داده های ارزشمند خود را از تلفن اندرویدی قدیمی خود به آیفون جدید خود منتقل کنند، بسیار سریع بوده است.

گوگل امروز بالاخره معادل نرم افزار "Move to iOS" اپل را در اپ استور برای کاربران iOS که به دنبال تغییر به اندروید هستند راه اندازی کرد. این اپلیکیشن که «Switch to Android» نام دارد، به کاربران iOS این امکان را می‌دهد تا به‌طور یکپارچه و ایمن تمام داده‌های ضروری خود را از آیفون قدیمی خود به جدیدترین تلفن اندرویدی خود بدون هیچ زحمتی انتقال دهند.

اکنون کاربران نیازی ندارند که از طریق نرم افزارهای شخص ثالث برای پشتیبان گیری از همه داده های شخصی اقدام کنند، زیرا اکنون می توانند همه انتقال داده ها را در یک برنامه واحد انجام دهند.

 بیشتر داده‌های آیفون، مانند عکس‌ها، ویدیوها، مخاطبین و تقویم‌های شما در حساب شخصی iCloud شما ذخیره می‌شوند، برنامه «Switch to Android» این داده‌های ضروری را از iCloud به Google Drive  و گوگل فوتو منتقل می‌کند. زمانی که تلفن اندرویدی جدید را راه اتدازی می کنید تمام داده های مورد نیاز از نسخه پشتیبان قبلی که در برنامه Switch to Android انجام داده اید بازیابی می شود.

پس از نصب برنامه «Switch to Android» چه کاری باید انجام دهید؟ باید این 4 مرحله ساده را در آیفون دنبال کنید:

مرحله 1: از کاربران خواسته می شود یک کد QR نمایش داده شده در دستگاه اندرویدی خود را اسکن کنند تا آیفون قدیمی را به دستگاه اندروید جدید متصل کنند.

مرحله 2: کاربران باید انتخاب کنند که چه داده‌هایی را می‌خواهند به دستگاه اندرویدی جدید خود منتقل کنند.

مرحله 3: از کاربران خواسته می شود iMessage را در آیفون خود با دستورالعمل هایی که روی صفحه نمایش داده می شود خاموش کنند.

مرحله 4: کاربران باید فرآیند انتقال تمام داده های iCloud خود را به عنوان یک نسخه پشتیبان به سرورهای Google آغاز کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
وبگردی