کد خبر: ۲۷۳۰۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

رخ نمایی گوشی وان پلاس Ace+عکس

گوشی وان پلاس Ace (شبیه به OnePlus 10R 5G) در ویدیو و در تصاویری دیده شد.

به گزارش «نبض فناوری»، انتظار می رود OnePlus Ace در 24 آوریل در چین معرفی شود. ظاهراً قرار است چهار روز بعد، OnePlus 10R به طور رسمی در هند معرفی شود. نکته اینجاست، گفته می شود که هر دو گوشی تقریباً به یک دستگاه با مشخصات و طراحی تقریباً یکسان نزدیک هستند.

اما گفته می شود OnePlus Ace دارای مشخصاتی مشابه Realme GT Neo3 است. این تعجب آور نیست زیرا OnePlus، Realme، Oppo، Vivo و iQOO همگی زیر چتر BBK Electronics هستند.

اعتقاد بر این است که OnePlus Ace همان مشخصات Realme GT Neo3 را دارد که شامل صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با صفحه نمایش FHD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است.

در پشت این گوشی یک سنسور 50 مگاپیکسلی با تثبیت کننده اپتیکال برای دوربین اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت دوربین فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی برای آن دسته از نماهایی که می خواهید از نزدیک بگیرید، وجود دارد. اندروید 12 از پیش نصب خواهد شد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 150 واتی وجود دارد.

OnePlus Ace فقط در چین فروخته می شود و OnePlus 10R 5G فقط در هند در دسترس خواهد بود. دومی از چیپست Dimensity 8100 Max قدرت می گیرد در حالی که اولی از Dimensity 8100 استفاده می کند.

به گفته MyDrivers ، OnePlus Ace سوژه یک پخش زنده بود، در برخی از عکس‌های زنده نقش آفرینی کرد و در ویدیویی در توییتر مشاهده شد. ما همه اینها را در این مقاله آورده ایم.

ارسال نظرات
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
وبگردی