کد خبر: ۲۷۸۱۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۰

خدمات جدید امنیت سایبری مایکروسافت چیست؟

سرویس جدید امنیت سایبری مایکروسافت متخصصان فنی و انسانی را ترکیب می کند.

به گزارش «نبض فناوری»، مایکروسافت خدمات امنیتی مدیریت شده را برای شناسایی و پاسخ جامع تر به تهدید امنیتی گسترش می دهد.

مایکروسافت مجموعه‌ای از خدمات جدید امنیت سایبری مدیریت شده را برای کمک به مشتریان در مبارزه با بدافزارها و سایر تهدیدات در میان بحران مداوم مهارت‌های امنیت سایبری، رونمایی کرده است.

مایکروسافت یک دسته خدمات مدیریت شده جدید به نام Microsoft Security Experts ایجاد کرده است که متشکل از خدمات به رهبری انسان و یادگیری ماشینی است تا به مشتریان کمک کند تا اهداف امنیتی، انطباق، هویت، حریم خصوصی و بهره‌وری را برطرف کنند.

کارشناسان امنیتی فناوری آموزش دیده توسط متخصص را با خدمات تحت رهبری انسان ترکیب می‌کند تا به سازمان‌ها کمک کند تا به نتایج ایمن‌تر، سازگارتر و سازنده‌تر دست یابند.

این سرویس به مشتریان کمک می کند تا تهدیدات را با ترکیب داده های Microsoft Defender، Office 365، برنامه های کاربردی ابری و هویت جستجو کنند. مایکروسافت می گوید کارشناسانش یافته ها را بررسی کرده و اطلاعات هشدار متنی و دستورالعمل ها را به مشتریان ارسال خواهند کرد.

مایکروسافت همچنین Microsoft Security Services for Enterprise را راه‌اندازی می‌کند، یک سرویس مدیریت شده و اختصاصی برای مشتریان سازمانی ارائه می‌کند که شکار تهدید و XDR مدیریت‌شده را ترکیب می‌کند و از اطلاعات امنیتی مایکروسافت و مدیریت رویداد (SIEM) و XDR برای محافظت از همه محیط‌های ابری استفاده می‌کند.

این شرکت امیدوار است که خدمات امنیتی مدیریت شده آن توسط شرکت هایی که در پر کردن نقش های امنیت سایبری با مشکلاتی روبرو هستند، استفاده شود.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی