کد خبر: ۲۸۳۲۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

دیار دیجیتال توسن رونمایی شد

دیار دیجیتال در یک اکوسیستم مالی یکپارچه دیجیتال به ۳۰ میلیون کاربر خدمات ارائه خواهد کرد؛ رویکرد‌های اتخاذ شده برای ارائه خدمات شهرت، هویت دیجیتال، اعتبار مصرف کننده پروفایل مشتری و ... است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»، «دیار دیجیتال» که نام تجاری مجموعه توسن دیجیتال است به منظور هماهنگی و یکپارچه سازی کسب و کار‌های دیجیتال گروه توسن راه‌اندازی شده است. دیار دیجیتال وظیفه خلق ارزش در حوزه‌های فعالیتی گروه توسن و اکوسیستم فین‌تک را بر عهده دارد.

دیار دیجیتال توسن

براساس این گزارش شرکت توسن (توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین) سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدف ایجاد پلتفرم‌های مورد نیاز بازار‌ها و نهاد‌های مالی و ارائه راهکار‌های نوین فناوری اطلاعات در حوزه بانکداری آغاز کرد. در حال حاضر بیش از ۵۰ بانک، موسسه مالی و اعتباری و نهاد دولتی از خدمات توسن استفاده می‌کنند و بیش از ۲۷ میلیون ایرانی نیز از محصولات و سرویس‌های این گروه بهره مند می‌شوند.

همچنین توسن به عنوان شرکتی پیشرو در ارائه راهکار‌های نوین بانکداری و پرداخت شناخته می‌شود که برخی دستاورد‌های درخشان آن عبارتند از:
اولین Core Banking در ایران
اولین اینترنت بانک ایران
اولین سوییچ پرداخت ایران و اولین سیستم هوش تجاری ایران؛ بنابراین دیار دیجیتال در واقع پاسخ گروه توسن به تغییرات دنیای دیجیتال است که با تکیه بر میراث ۲۳ ساله این شرکت در حوزه بانکداری و پرداخت شکل گرفته است. طی سال‌های گذشته گروه توسن همگام با تحولات و روند‌های دیجیتال، اکوسیستمی شامل کسب و کار‌های مختلف و با رویکردی نوین خلق کرده است. براین اساس نیاز بود تا به منظور یکپارچه سازی و هماهنگی بیشتر این اکوسیستم و اعضای آن، مجموعه جدیدی راه‌اندازی شود. «دیار دیجیتال» به نمایندگی از گروه توسن هماهنگ کننده، هدایت استراتژی و یکپارچه سازی کسب و کار‌های دیجیتال گروه توسن را انجام می‌دهد و در عین حال نقش طراحی چشم انداز‌ها و افق پیش روی شرکت‌های دیجیتال این گروه را بر عهده خواهد داشت.

دیار دیجیتال توسن رونمایی شد
فلسفه و ارزش‌های دیار دیجیتال رویکرد پایه گذاری دیار دیجیتال از فلسفه ریزوم الهام گرفته شده است. تفکر ریزومی دیدگاهی پویا، چندگانه و متکثر به ساختار‌ها و پدیدهد دارد و در تضاد با کلی نگری، ثبات و انفعال قرار می‌گیرد. در ساختار‌هایی که بر مبنای فلسفه ریزومی بنا شده، پدیده‌های گوناگون و غیرهمگو در کنار هم قرار می‌گیرند و به زایش دست می‌زنند.

خلق زنجیره ارزش، قلمروزدایی، اتصال و سفر دائمی و یگانگی در بیشماری از مهم‌ترین اصول و ارزش‌های این فلسفه در اکوسیستم توسن دیجیتال است.

دیار دیجیتال توسن رونمایی شد

توسن دیجیتال یک زیست بوم مالی یکپارچه است که زنجیره‌های ارزش بازار‌های مالی، کسب و کار‌های دادهمحور و دیجیتال را تکمیل می‌کند.

دیار در یک اکوسیستم مالی یکپارچه دیجیتال به ۳۰ میلیون کاربر خدمات ارائه خواهد کرد؛ رویکرد‌های اتخاذ شده برای ارائه خدمات شهرت، هویت دیجیتال، اعتبار مصرف کننده پروفایل مشتری و ... است.

 

ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی