کد خبر: ۲۸۶۰۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

مشکل صرافی بایننس به زودی حل می شود

بایننس پس از توقف مجددا برداشت بیت کوین را از سر می گیرد؛ چانگپنگ ژائو مدیر عامل شرکت این مشکل را به یک تراکنش مشکل دار نسبت داد و قول رفع سریع آن را داد.

به گزارش «نبض فناوری»، بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، برداشت بیت کوین (BTC) را پس از توقف در اوایل روز دوشنبه از سر گرفت.

بر اساس توییتی از مدیر عامل بایننس، مشکل به دلیل یک تراکنش مشکل دار بوده که باعث این اتفاق شده بود. طبق توئیت ساعت 12:00 این مدیرعامل، ابتدا انتظار می رفت که در حدود 30 دقیقه رفع شود. با این حال، دقایقی بعد او گفت که حل این مشکل کمی بیشتر طول می کشد.

رئیس بایننس با اشاره به صندوق بیمه اضطراری صندوق دارایی امن برای کاربران که صرافی او چهار سال پیش تأسیس کرد، گفت که این وجوه SAFU هستند. او همچنین توضیح داد که این موضوع فقط بر شبکه بیت کوین تأثیر می گذارد. او گفت که بیت کوین برای برداشت در شبکه های دیگر مانند BEP-20 باقی مانده است.

توقف برداشت بایننس در حالی است که شبکه وام‌دهنده کریپتو سلسیوس یکشنبه شب اعلام کرد که برداشت‌ها را تعلیق می‌کند، که باعث کاهش بیشتر قیمت‌های کریپتو شد و بیت‌کوین (BTC) صبح دوشنبه به زیر 24000 دلار رسید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی