کد خبر: ۲۸۶۲۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۲

ارائه ابزارهای نظارتی برای والدین توسط متا

متا ابزارهای نظارت والدین را برای هدست‌های Quest VR و اینستاگرام ارائه می‌کند.

به گزارش «نبض فناوری»، متا در حال معرفی ویژگی‌های جدید نظارت والدین برای هدست‌های واقعیت مجازی Quest و اینستاگرام است. ابزارهای ایمنی VR که در ماه مارس معرفی شدند، در سرتاسر جهان عرضه می شوند.

داشبورد والدین در برنامه Oculus به والدین و سرپرستان اجازه می‌دهد تا برنامه‌ها (از جمله مرورگرهای وب) را مسدود کنند، لیستی از برنامه‌های موجود در حساب نوجوان را ببینند و لیست دوستانشان را مشاهده کنند. یک نوجوان می‌تواند درخواست خرید یک برنامه با محدودیت سنی کند، سپس والدینش می‌توانند این درخواست را تأیید یا رد کنند. والدین همچنین می‌توانند زمان نمایش هدست را مشاهده کنند، هنگام خرید یک برنامه هشدار دریافت کنند و ویژگی‌های Link و Air Link را مسدود کنند تا نوجوانان از محتوای رایانه شخصی روی هدست خود استفاده نکنند.

علاوه بر این، متا در حال راه اندازی یک مرکز آموزشی والدین شامل اطلاعاتی در مورد گزینه های نظارت واقعیت مجازی است. این شرکت می گوید که با کارشناسان صنعت، نوجوانان، والدین و سیاست گذاران بر روی این کنترل ها کار کرده است. به مرور زمان ابزارها را اصلاح می کند.

در ابتدای سال جاری، دفتر کمیسر اطلاعات در بریتانیا گفت که با متا در مورد اینکه چگونه Quest 2 با کد کودکان که برای محافظت از کاربران جوان طراحی شده است مطابقت دارد، گفتگو خواهد کرد.

در همین حال، ابزارهای نظارت والدین اینستاگرام که در ماه مارس در ایالات متحده راه اندازی شد، در این ماه با برخی گزینه های توسعه یافته به بریتانیا، ژاپن، استرالیا، ایرلند، کانادا، فرانسه و آلمان وارد خواهند شد.

والدین و سرپرستان می توانند با برنامه ریزی برای استراحت، دسترسی به اینستاگرام را در زمان های خاصی محدود کنند. آنها می توانند جزئیات بیشتری را در مورد یک حساب مشاهده کنند. آنها همچنین می توانند ببینند که نوجوان آنها چه کاربرانی را دنبال می کند و چه کسی آنها را دنبال می کند. اینستاگرام قصد دارد تا اواخر امسال این ابزارها را در سطح جهانی عرضه کند.

در جای دیگر، اینستاگرام منابع بیشتری را به مرکز خانواده آموزشی خود اضافه می کند. صفحه جدیدی وجود دارد که جزئیات تنظیمات حریم خصوصی Quest، Instagram، Facebook و Messenger را در اختیار نوجوانان قرار می دهد. والدین و سرپرستان می توانند به اطلاعاتی در مورد نحوه صحبت با بچه ها در مورد مسائل ایمنی آنلاین دسترسی داشته باشند.

برچسب ها: متا نظارت والدین
ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
وبگردی