کد خبر: ۲۸۶۶۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۰

امسال از گلکسی S22 FE خبری نیست؛ توقف تولید سری Fan Edition!

سامسونگ احتمالا از تولید و عرضه گلکسی S22 FE صرف نظر می‌کند. این کمپانی سری Fan Edition را از سال 2020 راه‌اندازی کرده و فروش نسبتا موفقیت‌آمیزی داشته است.

به گزارش«نبض فناوری»گلکسی S20 FE به‌عنوان یک گوشی پرچمدار با قیمتی مناسب، در سپتامبر 2020 به بازار عرضه شد. سامسونگ در ژانویه 2022 هم از گلکسی S21 FE، به‌عنوان نسل جدید S20 FE رونمایی کرد.

این غول فناوری کره‌ای در تابستان 2020 اعلام کرده بود که در سال‌های آینده، مدل‌های جدیدی از سری Fan Edition را عرضه می‌کند. اما بنا بر گزارش جدید Sammobile، سامسونگ احتمالا سری FE را‌ به‌طور کل متوقف خواهد کرد.

امسال از گلکسی S22 FE خبری نیست

خبرگزاری سم‌موبایل به نقل از چند منبع آگاه اعلام کرد که سامسونگ قصد ندارد گوشی گلکسی S22 FE را به بازار عرضه کند. براساس شماره‌ مدل‌های نسل‌های قبلی، می‌توان گفت که اس 22 اف ای قرار بود با شماره مدل SM-S900 راه‌اندازی شود. اما تحقیقاتی که انجام شده، نشان می‌دهند که این شماره مدل اصلا وجود ندارد.

امسال از گلکسی S22 FE خبری نیست؛ توقف تولید سری Fan Edition!

 

همانطور که می‌دانید، سامسونگ از گوشی گلکسی S21 FE در اوایل زمستان گذشته (ژانویه 2022) رونمایی کرد؛ اما اخبار و شایعات پیرامون آن، از تقریبا خرداد ماه سال قبل به گوش می‌رسیدند.  در حال حاضر، هیچ اطلاعات، شایعات و اخباری نیست که وجود گلکسی S22 FE را تایید کند.

اینطور که به نظر می‌رسد، گلکسی S21 FE نتوانست انتظارات سامسونگ را برآورده کند؛ شاید به این دلیل که باید در سه ماهه سوم 2021 (تابستان سال گذشته) عرضه می‌شد؛ نه در زمستان 2022. مخصوصا با توجه به اینکه سری گلکسی S22 تنها یک ماه بعد از S21 FE، رونمایی و عرضه شدند. بنابراین، فرصت چندانی برای S21 FE برای خودنمایی در بازار وجود نداشت.

سامسونگ در تابستان (مرداد تا اوایل شهریور) از گوشی‌های تاشوی گلکسی Z Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 به همراه گلکسی واچ سری 5 رونمایی می‌کند. حال باید دید که در سه ماهه آخر 2022 (پاییز امسال) برنامه‌ای برای عرضه یک پرچمدار مقرون‌به‌صرفه دارد یا خیر.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی