کد خبر: ۲۹۴۸۸
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۰

وان‌پلاس نورد بادز CE در روز 10 مرداد ماه معرفی خواهد شد

کمپانی وان‌پلاس در تدارک رونمایی از جدیدترین اسمارت‌فون پرچم‌دار خود با نام وان‌پلاس 10T طی روز 3 آگوست (12 مرداد ماه) است. با این‌حال برند چینی پیش از برگزاری این رویداد جهانی از یک جفت ایرباد TWS جدید با نام وان‌پلاس نورد بادز CE در بازار هندوستان رونمایی خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، وان‌پلاس تائید کرده که ایربادهای بی‌سیم آینده این شرکت طی روز 1 آگوست (10 مرداد ماه) در هندوستان معرفی خواهند شد. این مدل، دومین ایرباد عرضه شده توسط کمپانی تحت برند نورد محسوب می‌شود. بر اساس اعلام تیزر رسمی، وان‌پلاس نورد بادز CE با طراحی نیمه داخل گوشی عرضه شده و فاقد سری سیلیکونی مخصوص قرارگیری داخل گوش خواهد بود.

تیزر مورد اشاره، طراحی ساقه‌ها و میکروفون ایربادها را نیز نمایش می‌دهد. جزئیات مربوط به عملکرد صوتی، شارژدهی باتری و سایر مشخصات ایربادها نیز در آینده اعلام خواهد شد. بر اساس تصاویر لو رفته به‌نظر می‌رسد که وان‌پلاس نورد بادز CE به‌همراه یک کیس سنگریزه‌ای شکل جهت حمل و شارژ باتری ایربادها عرضه خواهد شد.

اگرچه مشخصات وان‌پلاس نورد بادز CE کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ اما آزمونی که در قسمت تحتانی میکروسایت طراحی شده است؛ ایده‌ای از ویژگی‌های احتمالی این محصول را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. بر اساس پیش‌بینی‌ها وان‌پلاس نورد بادز CE مجهز به درایورهای 13.4 میلی‌متری خواهد بود. طراحی منحصربه‌فرد با مجرای مسدود شده امکان افزایش باس تا سقف 8 دسی‌بل را فراهم می‌کند. همچنین ایربادهای آینده وان‌پلاس مجهز به اکولایزر صوتی پیشرفته، قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع و اتصال بلوتوث 5.2 خواهند بود.

وان‌پلاس نورد بادز CE در روز 10 مرداد ماه معرفی خواهد شد

این ایربادها در کلاس مدل‌های سبک‌وزن طبقه‌بندی شده و وزن آنها کمتر از 10 گرم خواهد بود. این اطلاعات هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته‌اند. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کنید. لذا به منظور دسترسی به اطلاعات دقیق‌تر ناچارا کماکان بایستی منتظر بمانیم.

منبع/ آی‌تی‌رسان

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی