کد خبر: ۲۹۶۱۷
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۰

مینگ-چی کو: برخی از لنزهای دوربین آیفون 14 از نظر کیفیت مشکل دارد

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که برخی از تامین‌کنندگان حافظه و پنل اپل با کمبود قطعات مواجه شده‌اند و این امر می‌تواند روی فروش آیفون در پاییز امسال «تاثیر محدودی» بگذارد.

به گزارش«نبض فناوری»در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که برخی از تامین‌کنندگان حافظه و پنل اپل با کمبود قطعات مواجه شده‌اند و این امر می‌تواند روی فروش آیفون در پاییز امسال «تاثیر محدودی» بگذارد. حالا در گزارش جدیدی ادعا شده که برخی لنزهای دوربین آیفون 14 با مشکلات کیفی همراه بوده و اپل ممکن است بار دیگر مجبور شود تا تامین‌کنندگان خود را تغییر دهد.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر معتبر اپل در توییت جدید خود توضیح داد که برخی از لنزهای دوربین ارائه‌شده توسط شرکت Genius مشکلات مربوط به کیفیت داشته است. البته کو در ادامه توییت خود اشاره می‌کند که اپل حدود 10 میلیون سفارش واحد لنز خود را از Genius به Largan، یکی دیگر از شرکت‌های تایوانی تولیدکننده لنز منتقل کرده تا از مشکلات و تاخیر احتمالی در عرضه آیفون‌ 14 جلوگیری کند.

در این شرایط، Genius احتمالا تا دو ماه فرصت خواهد داشت تا مشکلات مربوط به لنزهای خود را برطرف کند. اگر این زمان بیشتر طول بکشد، Largan می‌تواند به عنوان تامین‌کننده اصلی لنزهای سری آیفون 14 به کار خود ادامه دهد.

احتمال تاخیر در عرضه آیفون 14؟

با در نظر گرفتن تمام این شرایط، بعید به نظر می‌رسد که این وضعیت باعث شود اپل عرضه آیفون 14 را به تعویق بیندازد. با این حال، تعجب‌آور نخواهد بود که این محصول ابتدا در تعداد محدودی در دسترس فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، کو همچنین هفته گذشته گزارش داده بود که اپل تعداد تامین‌کنندگان قطعات خود را برای مدل‌های آیفون 14 گسترش داده است. این خبر نشان می‌دهد که اپل برای جلوگیری از تاخیرهای عمده در عرضه آیفون 14 برنامه‌های از پیش‌تعیین‌شده‌ای دارد.

انتظار می‌رود اپل امسال چهار مدل آیفون جدید معرفی کند. با این حال، آیفون‌ 14 پرو و آیفون‌ 14 پرو مکس تنها گوشی‌هایی خواهند بود که از تراشه سریع‌تر و طراحی صفحه نمایش جدید با بریدگی کپسولی شکل بهره می‌برند. اپل احتمالا در ماه سپتامبر از آیفون‌ 14 رونمایی کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی