کد خبر: ۳۰۰۸۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

تبلت MotoTab G62 با ویژگی جدید معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت موتو Tab G62 با نمایشگر ۱۰.۶ اینچی و باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، تبلت Moto Tab G62 جدیدترین تبلت موتورولا برای بازار هند است؛ این محصول از نمایشگر ۱۰.۶ اینچی IPS LCD با وضوح 2K بهره می‌برد و به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. انرژی مورد نیاز تبلت جدید موتورولا با استفاده از یک باتری بزرگ ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۰ وات استفاده می‌کند.

تبلت Moto Tab G62 از بلندگوهای چهارگانه بهره می‌برد و با فناوری دالبی‌اتموس نیز سازگار است. قلب تپنده این محصول تراشه Snapdragon 680 است که با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. در بخش جلوی تبلت شاهد دوربین پنج مگاپیکسلی است؛ در پنل پشتی آن نیز یک دوربین هشت مگاپیکسلی قرار گرفته شده است. بدنه تبلت جدید موتورولا از طراحی دو رنگ استفاده می‌کند و ساختار فلزی دارد.

تبلت Moto Tab G62 در دو نسخه وای‌فای و LTE به ترتیب با برچسب قیمت ۱۵۹۹۹ و ۱۷۹۹۹ عرضه می‌شود. این محصول فقط در رنگ خاکستری به فروش می‌رسد و فعلاً مدل وای‌فای آن برای خرید در دسترس است. امکان پیش‌خرید مدل LTE از طریق وب‌سایت Flipkart وجود دارد و فروش رسمی آن نیز از ۲۲ آگوست و در همین وب‌سایت آغاز خواهد شد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
همزمان با نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم
وبگردی