کد خبر: ۳۰۱۰۹
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

طمع تسلا در مورد نرم افزار تمام خودران

تسلا قیمت نرم افزار Full Self-Driving خود را به 15000 دلار افزایش داد.

به گزارش «نبض فناوری»،  تسلا قیمت فعلی 12000 دلار را در صورت سفارشات قبل از 5 سپتامبر رعایت خواهد کرد.

یک خودروی برقی جدید تسلا در شانگهای، چین، 2 آوریل 2021 مشاهده شد. در 17 آگوست 2022، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا گفت که باشگاه فوتبال لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد را خریداری خواهد کرد.

تسلا برای دومین بار در سال جاری، قیمت ویژگی کامل خودران (FSD) خود را افزایش می دهد. روز شنبه، ایلان ماسک توییت کرد که هزینه اولیه نرم افزار کمک راننده در تاریخ 5 سپتامبر به 15000 دلار افزایش خواهد یافت. این خودروساز قیمت فعلی 12000 دلار را در صورت سفارشات قبل از آن تاریخ رعایت خواهد کرد، اما این خودروها را در تاریخ بعدی تحویل خواهد داد. ماسک افزود: توجه داشته باشید، می توانید خودروی موجود خود را در 2 دقیقه از طریق برنامه تسلا به FSD ارتقا دهید. او نگفت که آیا تسلا قیمت طرح های اشتراک FSD خود را افزایش می دهد یا خیر. بسته به قابلیت های Autopilot فعلی تسلا، اضافه کردن نرم افزار در حال حاضر 199 دلار در ماه هزینه دارد.

تسلا در طول سال‌ها به‌طور مداوم قیمت ویژگی Full Self-Driving خود را افزایش داده است. هنگامی که این شرکت برای اولین بار شروع به ارائه FSD به عنوان یک گزینه جداگانه از Autopilot کرد، اضافه کردن نرم افزار برای مصرف کنندگان در طول پیکربندی 5000 دلار و پس از تحویل 7000 دلار هزینه داشت. در ابتدای سال، قیمت FSD از 10000 دلار به 12000 دلار رسید.

برچسب ها: تسلا خودران خودرو
ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
وبگردی