کد خبر: ۳۰۱۴۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

گوشی‌های هواوی جدید در چهار مدل رونمایی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Mate 50 احتمالاً در چهار مدل معرفی خواهد شد، دو مدل با صفحه‌نمایش تخت و دو مدل رده‌بالا با صفحه‌نمایش خمیده عرضه می‌‎شود.

به گزارش «نبض فناوری»، یک افشاگر چینی اعلام کرده که خانواده Mate 50 شامل چهار عضو است که دو دستگاه از آن‌ها صفحه‌نمایش تخت و دو دستگاه دیگر صفحه‌نمایش خمیده خواهند داشت. نمایشگرهای خمیده سال‌ها است که در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته‌اند با این حال نمایشگرهای تخت نیز همچنان استفاده می‌شود و کاربران زیادی به آن‌ها علاقه نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد شرکت هواوی با سری Mate 50 به‌دنبال جلب رضایت هر دو گروه از کاربران است.

دو گوشی Mate 50 و میت 50E (مدل میان‌رده) با نمایشگر تخت معرفی می‌شوند، این دو گوشی در بخش بالایی نمایشگر خود از حفره‌ای دایره‌ای میزبانی خواهند کرد. پیش‌بینی می‌شود که Mate 50 پرو و میت 50 RS با صفحه‌نمایش خمیده تولید شوند. این دو گوشی مدل‌های سری Mate 50 خواهند بود و تفاوت‌هایی با دو گوشی دیگر خواهند داشت.

دو گوشی هواوی Mate 50 پرو و میت 50 RS در بالای نمایشگر خمیده خود از بریدگی میزبانی می‌کنند. هواوی حسگرهای مختلفی در داخل این بریدگی قرار می‌دهد تا گوشی‌های رده‌بالای خود دقت زیادی در سیستم تشخیص چهره داشته باشند. گوشی‌های سری Mate 50 هواوی ششم سپتامبر معرفی خواهند شد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
وبگردی