کد خبر: ۳۰۱۴۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۰

گوشی جدید Caviar چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که Caviar مدل‌های سفارشی گلکسی زد فولد چهار را با طراحی زیبا از جنس طلا و شهاب‌سنگ معرفی کرد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت Caviar به‌تازگی جدیدترین مجموعه گوشی‌های هوشمند خود به نام Heralds of Galaxy را معرفی کرده است. این مجموعه شامل چهار طرح جدید برای گوشی تاشو گلکسی زد فولد چهار سامسونگ است که در ساخت آن‌ها از طلا و چرم و حتی ذرات شهاب‌سنگ استفاده شده است. قیمت مدل‌های مختلف Caviar برای گلکسی زد فولد چهار از ۹۴۷۰ دلار شروع می‌شود و نسخه‌ای که در ساخت آن از قطعات شهاب‌سنگ استفاده شده است با قیمت ۱۰ هزار دلار فروخته می‌شود.

به نظر می‌رسد که جذاب‌ترین مدل سفارشی گلکسی زد فولد چهار در مجموعه جدید Caviar نسخه Golden Meteor باشد که پنل پشتی آن کاملاً بازطراحی شده است. در تولید این محصول از ذرات سه نوع شهاب‌سنگ مختلف استفاده شده است و با نام‌های Seymchan، Muonionalusta و Canyon Diablo عرضه می‌شود. شرکت Caviar اعلام کرده است که فقط ۲۹ دستگاه از این طرح خاص را تولید کرده است و لوگوی این شرکت از جنس طلای ۲۴ عیار و بعضی عناصر ترکیبی طلا با آلیاژ جواهرات آب‌کاری Double Gold روی آن‌ها قرار داده شده است.

مدل ۲۵۶ گیگابایتی این نسخه با قیمت ۱۱۰۳۰ دلار و مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن با قیمت ۱۱۴۶۰ دلار فروخته می‌شود. Caviar نسخه ارزان‌تری از گلکسی زد فولد چهار را با همان قطعات شهاب‌سنگ و البته بدون طلا تولید کرده است؛ این مدل Canyon Diablo نام دارد و طراحی زیبای مشکی آن ۱۰۶۸۰ دلار است. اگرچه مدل‌های سفارشی‌شده گلکسی زد فولد ۴ از طراحی متفاوتی بهره می‌برد، قطعات داخلی آن‌ها با نسخه‌های استاندارد یکسان است. برای نمونه همه مدل‌ها به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
وبگردی