کد خبر: ۳۰۴۷۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

ورود رنو به متاورس ؛ همکاری خودروساز فرانسوی با Sandbox

رنو برای اولین بار به فضای متاورس وارد شد. ورود رنو به متاورس با همکاری پلتفرم Sandbox صورت گرفته است. همکاری رنو و سندباکس باعث غنی‌سازی این پلتفرم می‌شود.

به گزارش«نبض فناوری»زیرمجموعه کره‌ای رنو (Renault)، برند مطرح صنعت خودروسازی دنیا، شراکتش را با پلتفرم متاورسی Sandbox آغاز خواهد کرد. هدف رنو از این همکاری، تثبیت حضور خود در متاورس و ارائه تجربیات مجازی خودرو است.

ورود رنو به متاورس

رنو، یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان، برای حضور در فضای متاورس با سندباکس همکاری می‌کند. زیرمجموعه کره‌ای شرکت رنو وظیفه تثبیت این برند در فضای متاورس را دارد. این کار از طریق مجموعه‌ای از فعالیت‌های مرتبط با خودرو به منظور معرفی محصولات رنو به مشتریان مجازی انجام خواهد شد.

ورود رنو به متاورس منجر به غنی‌سازی پلتفرم Sandbox می‌شود. این موضوع همچنین باعث جذب مخاطبان بیشتر برای رنو خواهد شد. شرکت رنو از طریق این همکاری پایگاه مشتریان بالقوه‌ای برای محصولات خود پیدا خواهد کرد. سیندلی لی (Cindy Lee)، مدیرعامل The Sandbox Korea درباره این همکاری اظهار کرد: این مشارکت یک نموعه عالی از همکاری به شمار می‌رود. سندباکس بدون هیچ گونه مرز صنعتی توسعه خواهد یافت. ما انواع جدیدی از تجربیات را معرفی می‌کنیم که خودروها و دارایی‌های دیجیتال را در سندباکس ترکیب می‌کنند.

ورود رنو به متاورس ؛ همکاری خودروساز فرانسوی با Sandbox

ورود رنو به متاورس اولین تجربه شرکت‌های خودروسازی در این صنعت به شمار می‌رود. رنو هم اکنون به جمع شرکت‌ها و افرادی می‌پیوندد که قبلاً در پلتفرم متاورس مبتنی بر اتریوم حضور داشته‌اند.

حضور برندهای خودرو در متاورس

شرکت فولکس واگن (Volkswagen) در ماه آپریل یک کمپین تبلیغاتی به نام Game on ترتیب داد که در آن کاربران می‌توانستند توکن‌های غیرمثلی (NFT) را در محیط متاورسی تهیه کنند.

نیسان (Nissan)، شرکت خودروساز ژاپنی نیز برای کمک به عرضه یکی از جدیدترین خودروهای الکتریکی خود به نام ساکورا (Sakura) از فضای متاورس استفاده کرد. نیسان عقیده دارد که حضورش در متاورس فرصتی عالی برای ارتباط با مخاطبان فراهم خواهد کرد. هیوندای (Hyundai) نیز در استودیو مجازی Zepeto برنامه‌های خود برای حضور در متاورس را ارائه داده است.

منبع: تکراتو

ارسال نظرات
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 فروردین 1403 ریزش اتریوم و بیت‌کوین
وبگردی