کد خبر: ۳۱۰۰۸
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

LineageOS 19 روی کدام گوشی ها اجرا می شود؟

LineageOS 19 اکنون در Xiaomi Mi 8 Pro، Motorola Edge 30، Edge 20 Pro و موارد دیگر پشتیبانی می شود.

به گزارش «نبض فناوری»،  تیم LineageOS نسخه اندروید 12 کاستوم رام خود را در ماه آوریل منتشر کرد که دارای چندین پیشرفت و ویژگی است.

این سیستم عامل در ابتدا برای تعداد محدودی دستگاه در دسترس بود. اما این تیم به تدریج پشتیبانی از دستگاه های جدید را اضافه می کند. در جدیدترین توسعه، LineageOS 19 از پنج دستگاه دیگر، از جمله Motorola Edge 30، Edge 20 Pro، Xiaomi Mi 8 Pro، Mi 8 Explorer Edition و Mi Mix 2S (از طریق XDA) پشتیبانی می‌کند.

موتورولا اج 30 و 20 پرو همچنان توسط سازنده پشتیبانی می‌شوند و به‌روزرسانی رسمی اندروید 12 را دریافت کرده‌اند. با این حال، گوشی های شیائومی به لیست EOS (پایان پشتیبانی) این شرکت اضافه شده اند، به این معنی که دیگر هیچ به روز رسانی دریافت نمی کنند.

نصب کاستوم رام روی دستگاه مزایا و معایب خاص خود را دارد. قبل از شروع نصب رام مطمئن شوید که از تمام خطرات موجود آگاه هستید. اگر می‌خواهید از شر تمام سفارشی‌سازی‌های غیرضروری که سازنده در سیستم عامل ایجاد کرده است خلاص شوید، LineageOS یک گزینه عالی است.

برای نصب LineageOS 19 در دستگاه‌های فوق، باید بوت لودر را باز کنید و یک ریکاوری سفارشی مانند TWRP نصب کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، دستورالعمل های نصب مشخص شده در LineageOS Wiki را برای دستگاه خود دنبال کنید. قبل از باز کردن قفل بوت لودر، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از دست نرود.

مهم است که توجه داشته باشید که LineageOS 19 شامل برنامه های از پیش نصب شده گوگل نمی شود. برای استفاده از هر برنامه یا سرویس گوگل پس از نصب رام، باید بسته مناسب GApps را فلش کنید.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
برای پیروی از قوانین ترکیه؛ «تردز» در ترکیه تعطیل شد
رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد رای پرونده رمزارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 27 فروردین 1403 ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟
وبگردی