کد خبر: ۳۱۴۱۹
|
۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

اختصاص سرمایه بیشتر توسط بیل گیتس برای آب و هوا

شرکت سرمایه گذاری آب و هوای بیل گیتس پول بیشتری را برای سازگاری با تغییرات آب و هوایی اختصاص خواهد داد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت سرمایه گذاری در فناوری آب و هوا که توسط مایکروسافت راه اندازی شده است، شرکت Breakthrough Energy Ventures است.

 بیل گیتس، شروع به اختصاص مبلغ بیشتری به شرکت هایی خواهد کرد که به مردم و کسب و کارها کمک می کنند تا با پیامدهای تغییرات آب و هوایی سازگار شوند.

این شرکت از زمان انجام اولین سرمایه گذاری خود در اواخر سال 2017، این شرکت بیش از 100 سرمایه گذاری در استارتاپ هایی انجام داده است که عمدتاً بر کاهش آب و هوا متمرکز شده اند - یعنی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و تثبیت میزان گازهای گلخانه ای گرم کننده آب و هوا در جو.

مدیران این شرکت در اجلاس سران انرژی هفته گذشته گفتند که اکنون شروع به سرمایه گذاری در شرکت هایی خواهد کرد که راه حل هایی برای انطباق با دنیای گرم تر و مرطوب تر ایجاد می کنند.

کارمایکل رابرتزیکی از سرمایه‌گذارهای BEV گفت، حتی اگر بتوانیم بلافاصله همه فناوری‌های سوخت فسیلی را جایگزین کنیم، این فناوری هنوز در مقیاسی برای حذف گازهای گلخانه‌ای مانند دی اکسید کربن که قبلاً در جو منتشر شده‌اند وجود ندارد.

برچسب ها: بیل گیتس آب وهوا
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بابک
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
چرا از بنیاد بیل گیتس نخواهیم که چند دستگاه آب شیرین کن خورشیدی برای جنوب ایران و خطه خلیج فارس که مردم سال‌ها ست با مشکل کمبود آب شیرین مواجهه هستند تهیه نکند..من مطمئنم که دولت هم کمک خواهد کرد..و همین به کمتر شدن مشکل گاز کربنیک هوا کمک خواهد کرد. ؟؟؟؟
0
0
به شکل یک سیگنال الکتریکی؛ کشف جی پی اس در مغز انسان
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 19 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین به سمت صعود حرکت می‌کند؟
با ثبت شکایت در دادگاه فدرال؛ تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
وبگردی