کد خبر: ۳۲۳۲۶
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

چگونه در حوزه ارز‌های دیجیتال ارزان سرمایه‌گذاری کنیم؟

ارز‌های دیجیتال ارزان، هنوز به اوج خود دست نیافته و در موقعیتی کاملا مناسب برای سرمایه‌گذاری قرار دارند، بنابراین با داشتن نقدینگی بالا و برخورداری از تیم توسعه‌دهنده با تجربه می‌توان در این عرصه سرمایه گذاری کرد.

مریم سوملایر

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ورود فناوری و تکنولوژی در حوزه کسب وکار تحولات چشمگیری را به وجود اورده است به طوری که در گذشته مردم بیشتر در حوزه طلا و سکه و دلار سرمایه‌گذاری کردند و بعد از گذشت مدت زمان طولانی با کسب آگاهی مردم تغییر روش داده و در حوزه بورس سرمایه گذاری کردند اکنون که ارز‌های دیجیتال در بازار نمود پیدا کرده بیشتر سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ به این حوزه روی آوردند و در تلاش هستند که دانش و سطح آگاهی خودشان را ارتقا دهند.

ناگفته نماند ورود به هر نوع بازاری برای خود ریسک‌هایی را به همراه دارد، بنابراین لازم است که قبل از ورود به این بخش‌ها تجارب و آگاهی کافی کسب کرد.‌

می‌توان گفت که ارز‌های دیجیتال امروزه جایگاه خود را در سبد سرمایه گذای افراد در سراسر جهان باز کرده و تصور دنیای بدون رمز ارز در حال و آینده غیر ممکن است، و با وجود مخالفت و مقاومت بانک‌ها و دولت‌ها با این پول‌های دیجیتالی بازهم این ارز‌های در بازار قدرت نمایی می‌کنند.

حال این سوال پیش می‌آید که آیا ارز‌های دیجیتال ارزان ارزش سرمایه‌گذاری دارند؟

باید گفت ارز‌های دیجیتال ارزان، هنوز به اوج خود دست نیافته و در موقعیتی کاملا مناسب برای سرمایه‌گذاری قرار دارند. می‌توانید اطمینان داشته باشید که در آینده‌ای نه چندان دور، این رمز ارز‌ها سود قابل توجهی را برای دارندگان خود، رقم خواهند زد. "دوج کوین" را می‌توان یک نمونه موفق از این ارز‌های دیجیتال دانست. از این رو می‌توان گفت که ارز‌های دیجیتال ارزان نیز، به دلیل اینکه تاکنون مورد ارزیابی قرار نگرفته‌اند، از ظرفیت کافی برای رشد برخوردار می‌باشند.

داشتن نقدینگی بالا، برخورداری از تیم توسعه‌دهنده با تجربه در حوزه ارز‌های دیجیتال از عمده شرایطی است که می‌شود، روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد.

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی