کد خبر: ۴۱۴۸۳
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۸

با بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی بیشتر آشنا شوید

صرافی‌های بسیاری در ایران در حال فعالیت هستند که انتخاب آن‌ها بستگی به تحقیق کاربران دارد؛ بااین‌حال، تعدادی از محبوب‌ترین صرافی‌های ایرانی عبارتند از اوکی اکسچنج، نوبیتکس، والکس، آبان تتر و ... است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» تنور بازار ارز‌های دیجیتال امروزه خیلی داغ شده و همه افراد نیز برای سرمایه‌گذاری به این عرصه وارد شدند، اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است داشتن شناخت و آگاهی است. از سوی انتخاب یک صرافی مطمئن است. دراین‌میان، صرافی‌های بسیاری در این حوزه مشغول ارائه خدمات خریدوفروش ارز‌های دیجیتال به این کاربران هستند. با توجه به تنوع این صرافی‌ها، انتخاب یک صرافی معتبر و مورد تأیید نهاد‌های نظارتی و بررسی صرافی‌های ارز دیجیتال مورد تأیید پلیس فتا اهمیت ویژه‌ای می‌یابد.
پلیس فتا با هدف ایجاد محیط امن و قابل اعتماد برای فعالیت کاربران ایرانی در بازار رمزارزها، سندی تحت عنوان «الزامات انتظامی و امنیتی صرافی‌های ارز دیجیتال» مطرح کرده است. این سند، شامل مجموعه‌ای از قوانین و مقررات است که صرافی‌های فعال در حوزه ارز‌های دیجیتال ملزم به رعایت آن‌ها هستند. انتشار سند «الزامات انتظامی و امنیتی صرافی‌های ارز دیجیتال» می‌تواند راهنمای فعالان این حوزه برای انتخاب صرافی‌هایی باشد که الزامات قانونی را رعایت می‌کنند. این سند شامل پنج بخش اصلی است: الزامات مدیریتی، حساب ریالی-رمزارزی، احراز هویت، بستر تبادل رمزارز و الزامات انتظامی.
صرافی‌های بسیاری در ایران در حال فعالیت هستند که انتخاب آن‌ها بستگی به تحقیق کاربران دارد؛ بااین‌حال، تعدادی از محبوب‌ترین صرافی‌های ایرانی عبارتند از اوکی اکسچنج، نوبیتکس، والکس، آبان تتر، بیت پین، تبدیل و بیت ۲۴.

ارسال نظرات
وبگردی