کد خبر: ۳۲۳۷۵
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

نسخه محدود شیائومی Mix Fold 2 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه محدود شیائومی Mix Fold 2 در رنگ نقره‌ای و مشکی معرفی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت شیائومی اخیراً از نسخه ویژه و محدود Mix Fold 2 رونمایی کرد؛ این محصولات با بدنه‌ای با یک بافت خاص در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهند شد. احتمالاً در رویداد بزرگ شرکت شیائومی، قیمت نسخه‌های ویژه که با مدل اصلی تفاوت‌هایی دارند، اعلام خواهد شد. شرکت شیائومی اعلام کرده است مدل نقره‌ای را در جعبه هدیه ویژه‌ای در دسترس کاربران قرار خواهد داد که شامل ساعت هوشمند Watch S1 Pro و هدفون بی‌سیم بادز چهار پرو با طراحی مشابه این گوشی تاشو است.

پنل پشتی مدل نقره‌ای جدید میکس فولد دو شیائومی سرامیکی و مدل دیگر شیشه‌ای است، البته طرح‌هایی به شکل چرم روی آن‌ها به چشم می‌خورد. هر دو دستگاه ذکر شده دارای یک الگوی بافتی جدید از نوارهای عریض موازی با جزیره دوربین پشتی هستند. این طرح‌ها باعث می‏‌شود رنگ مات مشکی مدل اصلی این گوشی تاشو همچنین مدل طلایی آن، کمی ساده‌تر به نظر برسند.

گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو پرچم‌دارهای بعدی شرکت شیائومی هستند که به زودی رونمایی خواهند شد. بنابراین ممکن است برخی افراد تعجب کنند که چرا شیائومی پیش از عرضه گوشی‌های رده‌بالای جدید خود، تمرکز و توجه خود را بر مدل‌های به‌روز گوشی تاشو جدید قرار داده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی