کد خبر: ۳۲۹۲۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۶

5 مزیت مهم خرید ردیاب برای وسایل نقلیه

با افزایش سرقت و قیمت وسایل نقلیه رانندگان خودرو بیش از پیش به فکر افزایش امنیت وسایل نقلیه خود هستند و ما در این مقاله قصد داریم شما را با 5 مزیت خرید ردیاب برای وسایل نقلیه آشنا کنیم تا با استفاده از این دستگاه بتوانید امنیت وسایل نقلیه خود را تا حدود بسیار زیادی بالا ببرید و از آنها در برابر تهدیدات مراقبت کنید.

خرید ردیاب برای وسایل نقلیه

با افزایش سرقت و قیمت وسایل نقلیه رانندگان خودرو بیش از پیش به فکر افزایش امنیت وسایل نقلیه خود هستند و ما در این مقاله قصد داریم شما را با 5 مزیت خرید ردیاب برای وسایل نقلیه آشنا کنیم تا با استفاده از این دستگاه بتوانید امنیت وسایل نقلیه خود را تا حدود بسیار زیادی بالا ببرید و از آنها در برابر تهدیدات مراقبت کنید.

براساس داده‌های جمع آوری شده در سطح جهان از سال 2022 متاسفانه جرایم بیمه‌ای خودرو افزایش پیدا کرده است و رانندگان برای جلوگیری از این مورد باید پیش بینی و برآوردهایی داشته باشند.

رانندگان با خرید ردیاب برای وسایل نقلیه می‌توانند تا حدود بسیار زیادی با حفاظت پیشرفته امنیت را بالا برده و به مجریان قانون نیز در جلوگیری و از بین رفتن سرقت کمک کنند.

فناوری ردیاب خودرو دارای قابلیت‌های نظارتی و مدیریتی به همراه تجزیه و تحلیل داده‌های پیچیده و کاربردی است که طول عمر خودرو و ایمنی خودرو را نیز بالا می‌برد. همچنین با استفاده از ردیاب موارد بحرانی همچون مصرف سوخت، بررسی روغن خودرو، باد لاستیک و ... نیز قابل بررسی و جلوگیری است.

اگر که برای وسایل نقلیه ردیاب تهیه کنید خاطرتان از خودرو در زمانی که به دست دیگر اعضای خانواده میسپارید نیز جمع تر است مخصوصا برای عزیزانی که به تازگی گواهینامه گرفته اند و نیاز به بررسی بیشتر جهت حفظ سلامتی خود و سرنشینان خودرو دارند.

در ادامه این مقاله خلاصه‌ای مفید از مزایای این فناوری، ویژگی‌ها، اقدامات ایمنی وموارد مربوط به ردیاب بر روی وسایل نقلیه اشاره می‌کنیم:

1-  افزایش امنیت وسایل نقلیه

در مرحله اول باید افزایش امنیت خودرو اشاره کنیم که ردیاب وسایل نقلیه این موضوع را تا حدود زیادی پشتیبانی می‌کند و در شرایط حساس خیالی راحت را به رانندگان ارائه می‌دهد. از جمله مزایایی که در خصوص مباحث امیتی ردیاب به کاربران خود می‌دهد به شرح زیر است:

  • ارائه موقعیت مکانی دقیق خودرو در هر زمان که کاربر نیاز به بررسی آن داشته باشد.
  • هشدار سرقت ردیاب در صورت دسترسی سارق به ردیاب، گرچه ردیاب‌های سیمی به صورتی به خودرو متصل می‌شوند که رسیدن به آنها زمان زیادی را از سارق میگیرد و ترجیح میدهد سراغ آن نرود زیرا تا آن زمان شما به خودرو رسیده اید.
  • هشدار سرقت باتری خودرو برای مواقعی که سارق اقدام به سرقت بردن باتری خودرو داشته یا اقدام به قطع برق خودرو کرده است.
  • هشدار حمل با جرثقیل، در ومواقعی که سارقین اقدام به سرقت خودرو به روش بکسل کردن دارند که یکی از هشدارهای کاربردی است. نکته مهم اینجاست که ردیاب هشدارهایی دیگر شبیه به حمل با جرثقیل دارد که در ادامه خواهیم گفت.
  • هشدار لرزش خودرو
  • هشدار حرکت دادن خودرو
  • هشدار روشن کردن خودرو که یکی از کاربردی ترین هشدارهاست و کاربر به محض اطلاع از این موضوع می‌تواند خودش را به خودرو برساند.
  • هشدار صدای آژیر دزدگیر که برخی از ردیاب ها قابلیت اتصال به دزدگیر را دارند و می توانند به شما اطلاع دهند که آژیر دزدگیر به صدا در آمد.

توصیه ما این است حتما در کنار ردیاب از دزدگیر استفاده کنید تا امنیت را بیشتر کنید و خیال خودتان را راحت تر.

ردیاب وسایل نقلیه

2- مدیریت خودرو

مزیت خرید ردیاب برای وسایل نقلیه این است که می‌توانید مدیریت دقیقی نسبت به خودرو داشته باشید. مدیریت را در خصوص مواردی در نظر بگیریم که خودرو را به فردی دیگر می‌سپاریم. در این زمان شما می‌توانید فرد دیگر را به عنوان کاربر دستگاه تعریف کنید و خودتان نسبت به عملیاتی که در خودرو دارد آگاهی داشته باشید به همین دلیل این مورد به مدیران ناوگان نیز بسیار توصیه می‌شود.

حتی اگر قصد خرید ردیاب خودرو سیمی ندارند به آنها خرید ردیاب آهنربایی توصیه می‌شود که امکاناتی کاربردی را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد.

3-نظارت خودرو

از مزایای دیگر خرید ردیاب برای وسایل نقلیه می‌توانیم به نظارت دقیق و بهتر نسبت به آنها اشاره داشت. ردیاب دخصوص موارد نظارتی و مدیریتی به شما قابلیت‌های زیر را ارائه می‌دهد و شما با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانید عملکرد خودرو را بالا ببرید:

  • ارائه تاریخچه مسیر خودرو بر اساس فیلتر زمانی که بر روی سامانه ردیابی می‌زنید و از آن درخواست دارید در این فیلتر زمانی به شما مسیرهای پیموده شده را نمایش بدهد.
  • ارائه سرعت لحظه‌ای خودرو و سرعت مقطعی خودرو با استفاده از فیلتر زدن به طور مثال بررسی کنید که در کجای مسیر چه سرعتی داشته اید. همچنینی در صورت افزایش سرعت و رسیدن به سرعت غیر مجاز هشدار دریافت کنید.
  • بررسی گزارشاتی مهم که برای مدیران ناوگان این گزارشات بسیار ارزشمند و کاربردی هستند. این گزارشات شامل گزارش توقفات، گزارش حرکت‌ها، گزارش محدوده های جغرافیایی، گزارشات کاردرجای خودرو، گزارشات مسافت پیموده شده، گزارشات سرعت ها و....

برخی از مدیران با توجه به این گزارشات به کارکنان خود حقوق می‌دهند که ردیاب می‌تواند دستیار خوبی برای آنها باشد.

4-نگهداری بهتر خودرو

با خرید ردیاب برای وسایل نقلیه شما می‌توانید نگهداری بهتری نسبت به آنها داشته باشید اما چطور این اتفاق می‌افتد؟

خیلی ساده، ردیاب با نمایش کیلومتر پیموده شده خودرو شما را جهت خدمات دوره‌ای همانند تعویض روغن، تعویض واسکازین و ... یادآوری می‌کند و شما در زمان تعیین شده نسبت به تعویض آنها اقدام می‌کنید. اینطور دیگر دغدغه خراب شدن یا تعمیرات مربوط به خودرو را ندارید.

5- ارائه اطلاعات از طریق پیامک و GPRS

به گزارش ارائه شده از وب سایت ردیاب من یکی از بهترین وب سایتهای ارائه دهنده خدمات ردیابی و مدیریت ناوگان از دیگر مزایای خرید ردیاب برای وسایل نقلیه این است که شما می‌توانید با استفاده اپلیکیشن ردیابی حرفه‌ای و پیامک به اطلاعاتی کاربردی دسترسی داشته باشید که این اطلاعات در غالب گرافیکی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تنظیمات این موارد کاملا به شما بستگی دارد شما می‌توانید ردیاب را به صورتی تنظیم کنید که اطلاعات را از طریق پیامک یا GPRS در اختیار شما قرار دهد.

در بازار ایران اپلیکیشن‌های حرفه‌ای بسیار خوبی موجود است که خدمات بسیار عالی به شما ارائه می‌دهند و شما می‌توانید از آنها خرید کنید.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
پیش از برگزاری انتخابات؛ ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 28 اسفند 1403 پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین
وبگردی