کد خبر: ۳۳۳۲۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

برای مقابله با فیشینگ در کیف پول‌های رایج ارزدیجیتال چه باید کرد

صرافی کوین بیس برای جلوگیری از کلاهبرداری و حفظ دارایی کاربران قابلیت‌های را در کیف پول خود ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» طی سال‌های اخیر ارز‌های دیجیتال طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است به طوری اکثر افراد برای سرمایه‌گذاری به این سمت سو حرکت کرده‌اند حتی افرادی که شناخت و دانش کافی در این زمینه ندارند؛ بنابراین یکی از نکات کلیدی که در این حوزه بسیار حائز اهمیت است کسب دانش و تجربه در این بازار پرریسک است تا با اطلاعات و آگاهی کافی وارد این بازار شد.

براساس این گزارش یکی از ملزوماتی که برای نگهداری ارز‌های دیجیتال بسیار مورد توجه است کیف پول در این فضای مجازی است که نقش کیف پول واقعی را ایفا می‌کند. کیف پول ارز دیجیتال، نرم‌افزاری است که کلید عمومی و کلید خصوصی مرتبط با یک بلاک‌چین خاص را در خود حفظ می‌کند. کلید خصوصی در واقع شکل رمزنگاری‌شده از کاراکتر‌ها و اعداد است که دسترسی کاربران به ارز‌های دیجیتال را میسر می‌کند. هر فردی که رمز ارز داشته باشد یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی نیز خواهد داشت.

کاربرد این کلید‌ها در ارسال و دریافت کوین‌ها و یا همان رمز ارز‌ها است. کلید عمومی در واقع آدرس والت است. می‌توان از این کلید‌های عمومی یا همان کیف پول از طریق صرافی‌های بین‌المللی یا گوشی و کامپیوتر شخصی خود استفاده کرد و رمز ارز‌ها را به آن واریز یا از آن برداشت کرد. از این کلید‌ها در جهت ردیابی حساب‌ها و اطلاع از داده‌های دیجیتالی استفاده می‌شود.

طبق این گزارش صرافی کوین بیس برای جلوگیری از کلاهبرداری و حفظ دارایی کاربران قابلیت‌های را در کیف پول خود ایجاد کرده است.

صرافی کوین بیس از بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌های آنلاین ارز‌های دیجیتال در دنیا است که در سال ۲۰۱۲ توسط برایان آرمسترانگ و فرد ارسام راه‌اندازی شده است. صرافی کوین بیس یک پلتفرم تجارت و سرمایه گذاری کریپتوکارنسی است که به کاربران امکان خرید، فروش و مبادله بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال قابل معامله مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را می‌دهد.

کیف پول کوین بیس اعلام کرد که قابلیت‌های جدید پیش‌نمایش تراکنش‌ها، هشدار تأیید توکن، بلاک لیستی از برنامه‌های غیرمتمرکز و امکان مدیریت توکن‌های اسپم که به‌طور خودکار ایردراپ‌های مخرب را پنهان می‌کند، با هدف بهبود شفافیت و امنیت کاربران خود اضافه کرده است. پیش‌نمایش تراکنش‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا پیش از امضای قرارداد هوشمند، درک بهتری از تغییر موجودی کیف پول خود پس از تأیید تراکنش داشته باشند. دیگر ویژگی‌ها نیز با هدف محافظت از کابران در برابر کلاهبرداری‌های NFT، فیشینگ، خالی‌کردن کیف پول و ایرداپ‌های مخرب طراحی شده‌اند.

ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
وبگردی