کد خبر: ۳۳۳۶۳
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

ارائه خدمات با کیفیت پیام‌رسان‌های داخلی در سایه حمایت مسئولان محقق می‌شود

مسئولان همواره تاکید دارند که شهروندان می‌توانند به جای پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی از خدمات نمونه‌های داخلی استفاده کنند؛ اما با وجود این نوع مشکلات، کاربران چگونه می‌توانند فعالیت‌های خود را با اطمینان و به سرعت به بستر‌های داخلی منتقل کنند؟


به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» طی ماه‌های اخیر به دلیل برخی از مسائل دسترسی به پیام‌رسان‌های خارجی محدود شد و این مهم باعث شد که اکثر افراد به سمت پلتفرم و سکو‌های داخلی روی بیاورند، اما نکته که در این زمینه حائز اهمیت است این پلتفرم‌ها به دلیل نبود حمایت اساسی از سوی مسئولان مربوطه با مشکلات و چالش‌هایی مواجه هستند حتی در برخی از اوقات کاربران به دلیل ضعف خدمات رسانی و نبود اعتماد از این پیام‌رسان استفاده نمی‌کنند. این در حالیست که مسئولان مربوطه همواره تاکید دارند که شهروندان می‌توانند به جای پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی از خدمات نمونه‌های داخلی استفاده کنند؛ اما با وجود این نوع مشکلات، کاربران چگونه می‌توانند فعالیت‌های خود را با اطمینان و به سرعت به بستر‌های داخلی منتقل کنند تا ضرری متوجه آن‌ها و کسب‌وکار‌ها نشود؟

طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری پیام‌رسان‌های بومی ساخت جوانان کشور است و ما برای ارائه زیرساخت مناسب به آن‌ها همیشه حاضر هستیم. خوشحالم اعلام کنم که امروز این سکو‌ها پذیرای میلیون‌ها کاربر هستند و به آن‌ها خدمات زیادی ارائه می‌دهند. امیدوارم بتوانند بر اساس نقشه راهی که برای آن‌ها ترسیم کرده‌ایم بتوانند قابلیت‌های جدیدی را به مردم ارائه کنند.

وی تأکید کرد که ما در وزارت ارتباطات تمام تلاشمان را می‌کنیم که زیرساخت‌های لازم برای توسعه پیام رسان‌های داخلی داشته باشیم و هر زیرساختی که مورد نیاز این سکو‌ها باشد فراهم می‌کنیم تا بتوانند خدمات با کیفیت پر سرعت و امن را به مردم ارایه کنند.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۲۹ درصدی «توسن» در دوره یکماهه اسفند ۱۴۰۲
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 فروردین 1403 صعود اندک بیت‌کوین
وبگردی