کد خبر: ۳۳۴۳۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

واتساپ یک ویژگی جدید را از تلگرام دزدید

گرچه برنامه واتساپ در سراسر جهان کاربران زیادی دارد و توانسته به محبوبیت زیادی دست پیدا کند، با این وجود، هنوز هم نسبت به رقیبان خود مانند تلگرام از ویژگی‌های زیادی برخوردار نیست.

به گزارش «نبض فناوری»، متا سعی کرده این مشکل را حل کند، چرا که در آپدیت‌های جدید شاهد تغییرات فراوانی در این برنامه بوده‌‌ایم. حالا نیز کارشناسان این برنامه روی ویژگی جدیدی تمرکز کرده‌اند: پین کردن پیام در چت.

گرچه واتس آپ گفته که اکنون این ویژگی در نسخه بتای واتس آپ بیزنس 2.23.3.17 در اندروید حضور پیدا می‌کند، ولی باید از آخرین نسخه این برنامه استفاده کنید.

مدت زیادی است که تلگرام از ویژگی پین کردن پیام‌ها برخوردار شده است، کاربران می‌توانند در این برنامه چند پیام را باهم پین کنند. این ویژگی می‌تواند در واتس آپ در چت‌های گروهی بسیار مفید واقع شود. به زودی در این برنامه شاهد پین کردن پیام‌ها خواهیم بود. واتس آپ علاوه بر این فناوری، روی ویژگی‌های جدیدی از جمله اشتراک‌گذاری عکس‌ها با کیفیت بالا کار می‌کند.

البته واتس آپ هنوز زمان عرضه این ویژگی را اعلام نکرده است، در نتیجه، باید برای اطلاعات بیشتر به اخبار آینده سایت توجه کنید.

منبع/ آی‌تی‌رسان

برچسب ها: متا تلگرام واتس آپ
ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی