کد خبر: ۳۳۶۵۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۰

جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ قابلیت تصویر در تصویر برای تماس‌های ویدیویی را به iOS می‌آورد

واتس‌اپ بالاخره قابلیت تصویر در تصویر برای تماس‌های ویدیویی را در اختیار کاربران iOS قرار داد. واتس‌اپ از اواخر سال گذشته میلادی درحال بررسی این قابلیت بود و حالا جدیدترین به‌روزرسانی iOS شامل آن می‌شود.

به گزارش«نبض فناوری» واتس‌اپ بالاخره قابلیت تصویر در تصویر برای تماس‌های ویدیویی را در اختیار کاربران iOS قرار داد. واتس‌اپ از اواخر سال گذشته میلادی درحال بررسی این قابلیت بود و حالا جدیدترین به‌روزرسانی iOS شامل آن می‌شود. با این ویژگی کاربران می‌توانند حین تماس‌های ویدیویی، از اپ‌های دیگر استفاده کنند.

این ویژگی تفاوتی با حالت تصویر در تصویر فیس‌تایم ندارد و تماس‌های ویدیویی واتس‌اپ به یک پنجره کوچک تبدیل می‌شود که در بالای اپ‌ها قرار می‌گیرد. بنابراین از این پس کاربران هنگام تماس‌های ویدیویی، می‌توانند به سراغ‌های اپ‌های دیگر بروند. برای مثال می‌توان در این تماس‌ها، در دنیای وب گشت‌وگذار یا حتی بازی کرد.

به‌روزرسانی واتس‌اپ

قابلیت تصویر در تصویر در به‌روزرسانی واتس‌اپ برای iOS

همانطور که گفتیم، ویژگی تصویر در تصویر در جدیدترین به‌روزرسانی واتس‌اپ برای iOS وجود دارد. این آپدیت با نسخه 23.3.77 را می‌توانید از اپ استور برای آیفون خود دانلود کنید. با وجودی که این ویژگی در آپدیت جدید واتس‌اپ وجود دارد، اما برای استفاده از آن احتمالاً باید کمی صبور باشید.

به گفته واتس‌اپ، این قابلیت طی هفته‌های آینده در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد، البته آپدیت اخیر ویژگی‌های دیگری هم دارد که به مرور زمان کاربران به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.

از این ویژگی‌های جدید می‌توان به امکان افزودن کپشن در هنگام ارسال اسناد و پشتیبانی از توضیحات طولانی‌تر برای گروه‌ها اشاره کرد. همچنین در این آپدیت با آواتارهای شخصی‌سازی‌شده‌ای روبه‌رو هستیم که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان استیکر یا تصاویر پروفایل استفاده کرد. برخی از این قابلیت‌ها در آپدیت جدید واتس‌اپ برای اندروید هم وجود دارند.

واتس‌اپ چند هفته پیش ویژگی‌های جدیدی را برای بخش استاتوس‌ها معرفی کرد که شامل مواردی مانند به‌‌اشتراک‌گذاری استاتوس‌های صوتی و همچنین واکنش به استاتوس‌ها از طریق ایموجی‌ها می‌شود.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
قبل از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل این ماه یک رویداد مجازی برگزار می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 5 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده شد
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
وبگردی